چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد انتخاب یک گیلانی در کارگروه هنر و رسانه مجمع جهادگران کشور

همای خبر/ رئیس بسیج رسانه گیلان، از انتخاب یک گیلانی در کارگروه هنر و رسانه مجمع جهادگران کشور خبر داد.

سرهنگ مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در استان خوزستان، اظهار کرد: این اجلاسیه با حضور اعضای هیئت رئیسه جهادی استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین مسئولان جهادی کشوری در استان خوزستان و به منظور انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع جهادگران کشور برگزار شده است.

وی مجمع جهادگران را یکی از فعالترین مجامع جهادی در کشور دانست و گفت: این مجمع زیرمجموعه سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در مواقع حساس و بحرانی همواره به یاری مردم و مستضعفین آمده است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از انتخاب یک گیلانی در کارگروه هنر و رسانه مجمع جهادگران کشور خبر داد و افزود: در این اجلاسیه پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه، سپس کارگروه‌ها مشخص می شود و حامد محمدعلیزاده، رئیس بسیج رسانه شهرستان املش با حداکثر آرا به عنوان عضو کارگروه هنر و رسانه مجمع جهادگران کشور انتخاب شد.

به گفته پارسا، ریاست شورای جهادی املش، مسئولیت کمیته تخصصی اقشار در مجمع جهادی استان و مسئولیت گروه جهادی شهید آوینی بسیج رسانه املش از دیگر فعالیت‌های حامد محمدعلیزاده است.

وی نقش کارگروه رسانه در مجمع جهادگران کشور را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشکلات کشور بدون توجه به جهادگران و کارهای جهادی حل نمی‌شود لذا در کارگروه هنر و رسانه باید تلاش شود کارها و اقدامات فاخری انجام و گروه‌های جهادی برای مردم معرفی شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …