چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس خانه نخبگان بسیج استان از برگزاری سمینار کار آفرینی و اشتغال مجازی در چند روز آینده خبر داد


اختصاصی همای گیلان، رئیس خانه نخبگان بسیج سپاه قدس گیلان در جلسه کارگروه کارآفرینی و اشتغال ؛ خانه نخبگان گیلان را اتاق فکر بزرگی سازمان ها و ادارات کل استان دانست و گفت : متاسفانه خانه نخبگان غریب واقع شده است حضور نخبگان و فرهیختگان میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات سازمان ها و ادارات باشد ، نخبگان ما با سطح فکر و استعداد فراوان عامل اصلی و بزرگی برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم خواهند بود .

سرهنگ اسمائیل دلخوش افزود : جوان نخبه ای به ما مراجعه کرده که میتواند در سازمانی به همراه گروه خود مشکل بزرگ آن سازمان را برطرف کند تا از این راه مردم ما در رفاه بیشتری باشند ، اما مسئولین آن سازمان از پیمانکاری استفاده کردند که با رابطه خانوادگی معرفی شده بود ، آیا این نخبه کشی نیست ، چرا ما نباید به جوانان نخبه خود اعتماد داشته باشیم .
وی بیان کرد : خانه نخبگان بسیج با پارک علم و فناوری ارتباط بسیار نزدیک دارد ، شاید امکانات ما کمتر باشد اما به هیچ نخبه ای جواب رد نمیدهیم و سعی ، تلاش میکنیم کار بزرگی برای نخبه انجام دهیم تا به اهدافش که خدمت به مردم است برسد .

رئیس خانه نخبگان بسیج از برگزاری سمینار کارآفرینی و اشتغال مجازی مجازی در رشت خبر داد و گفت : این سمینار با حضور نخبگان و فرهیختگان دو شهرستان رشت و رودبار در روزهای آینده در رشت برگزار میشود و در مورد اشتغال و کار آفرینی گفتگو خواهد شد و طرح هایی ارائه میگردد .
سرهنگ دلخوش برگزاری این سمینار را برای شناخت نخبگان رودباری بسیار مهم دانست و از آنها دعوت کرد که در این سمینار شرکت کنند .

اسمائیل دلخوش عنوان کرد : طرح و ایده ای که نخبه به خانه نخبگان ارائه میدهد توسط کارشناسان ما و بنیاد نخبگان استان بررسی میشود و سپس به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد .
وی در پایان گفت : هر طرحی که نخبه ای به خانه نخبگان ارائه میدهد به نام شخص نخبه ثبت خواهد شد و طرح با مدیریت وی اجرائی میشود .

گزارش:رضا پورعسگری جورشری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …