چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان: برگزاری اردوی راهیان نور، یک کار فرهنگی بسیارمهم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

برگزاری اردوی راهیان نور، یک کار فرهنگی بسیارمهم است

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، جلسه هماهنگی برگزاری راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، مسئول بسیج دانشجویی لشکر ۱۶ قدس گیلان و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتررریاست این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک ایام و همچنین ایام پر خیرو برکت دهه فجر انقلاب اسلامی ، با اشاره به همزمانی دهه فجر انقلاب اسلامی با ماه رجب و شعبان و همچنین در پیش بودن انتخابات و شرایط کنونی حاکم بر جهان ، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به تهدیدات و مسائل بوجود آمده توسط دشمنان انقلاب، نیاز به انسجام ملی و هماهنگی امت اسلامی با هم دارد.

دکتر دوستار تصریح کرد: سازو کارهایی مانند راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست باید طوری برنامه ریزی گردد تا در اقشار مختلف دانشگاهی شامل دانشجویان، کارمندان و استادان، اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، برگزاری اردوی راهیان نور را یک کار فرهنگی بسیارمهم و بزرگ دانست و تاکید کرد: اعزام دانشجویان به راهیان نور یک کار فرهنگی بسیار عمیق بوده که باید فراتر از بخشنامه ها و آئین نامه ها به آن نگریست .

وی ، افزود: دانشجویان باید بعد از برگشت از سفر معنوی راهیان نور ، دستآوردهای این سفر را مانند برگزاری نمایشگاه عکس، پخش کلیپ های مختلف تهیه شده از سفر و چالش ها و ضعف های را مورد نقد و بررسی قرار دهند و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند تا برای سال بعد ، اثربخشی بهتری داشته باشد.

همچنین در این جلسه، دکتر اکبر محمدی پور ، رئیس بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان نیز ضمن تشکر از توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به این امر مهم گفت: امسال دانشجویان علاقه مند به شرکت در این سفر معنوی در ۱۴ مرکز و واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ثبت نام کرده و اعزام دانشجویان به محوریت ۵ واحد دانشگاهی رشت، لاهیجان ، لنگرود و رودبار و بندر انزلی در سطح دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان در ۲۳ بهمن سال ۱۴۰۲ خواهدبود.

در ادامه هر یک از معاونین و مدیران حاضر در جلسه ، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی اجرای اعزام راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، پرداختند

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …