چاپ مطلب چاپ مطلب

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

 

 

همای خبر _رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ترخیص ۸۵ بیمار سانحه حریق بیمارستان قائم با حال عمومی خوب خبر داد و گفت: همچنان ۴۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات سانحه بیمارستان قائم (عج) رشت، اظهار کرد: ۱۲۷ بیمار در همان ساعات اولیه بدون فوت وقت با تیمی که در EOC و همچنین به‌صورت میدانی با حضور بنده و تیم عملیاتی ما اعم از اورژانس و هلال‌احمر رقم خورد، به بیمارستان‌های رشت و حومه منتقل شدند.

 

وی با اشاره به وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه، افزود: در حال حاضر ۸۵ نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و ۴۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هم‌اینک ۹ بیمار در بیمارستان حشمت، ۱۰ بیمار در رازی، هشت بیمار در پارس، چهار بیمار در پورسینا، سه بیمار در گلسار، دو بیمار در آریا، چهار بیمار در ۱۷شهریور، یک بیمار در رسول اکرم (ص) و یک بیمار هم در بیمارستان ولایت ما بستری هستند.

 

دکتر آشوبی با بیان اینکه ۹ مورد مادر باردار برای زایمان در بیمارستان قائم در همان شب حادثه بستری بودند، افزود: همه مادران باردار با حال عمومی خوب مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ بیمار در ICU و CCU بستری هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه چهار تن از بیماران حال وخیمی دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رد گمانه‌زنی‌ها در فضای مسموم مجازی مبنی بر جانباختن شماری از نوزادان و کودکان در سانحه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت، گفت: چهار تن از نوزادان منتقل‌شده در این سانحه در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی تحت درمان هستند و هیچ نوزادی در این سانحه دچار سوختگی و یا فوت نکرده است

About مدیر خبر1

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *