چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی گیلان خبر داد افتتاح ۵ بیمارستان گیلان در سال ۹۴

همای گیلان:رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان از افتتاح پنج بیمارستان این استان در سال ۹۴ خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح 5 بیمارستان گیلان در سال 94

 انوش برزیگر بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جمعی خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است که یک انسان می‌تواند از آن برخوردار شود.

وی با بیان اینکه اگر انسان از مال دنیا غنی باشد، اما سلامت نباشد سودی نمی‌برد، افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جدید برای خدمتگزاری به مردم تلاش مضاعف کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اجرای طرح تحول سلامت را اقدامی انقلابی در عرصه سلامت و بهداشت کشور خواند و تصریح کرد: این طرح توسط همکاران به خوبی اجرا شده و پروژه‌های مناسبی در راستای این طرح به بهره‌برداری رسیده که بار مثبت داشته است.

این مسئول به افتتاح چند پروژه بیمارستانی و مرکز بهداشت و درمان در سفر وزیر بهداشت به گیلان اشاره کرد و گفت: همکاران زیادی برای افتتاح این پروژه‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تلاش کردند.

برزیگر خاطرنشان کرد: در سال جدید پنج بیمارستان آستارا، تالش، رضوانشهر، لاهیجان و لنگرود به بهره‌برداری می‌رسد که تحول بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان استان ایجاد می‌کند.

وی تجهیز مراکز بیمارستانی گیلان به دستگاه سی‌تی‌اسکن را از جمله برنامه‌های مهم علوم پزشکی گیلان در سال ۹۴ عنوان کرد و یادآور شد: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت نیز ساخته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان ساماندهی به وضعیت اورژانس بیمارستان پورسینای رشت را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: در بخش‌های آموزشی ، پژوهشی، دانشجویی و… تغییرات زیادی ایجاد شده که در سال جدید شاهد آن خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه گیلان در آستانه تحول بسیار در حوزه بهداشت و درمان است، خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس دانشکده در آینده نزدیک تاسیس می‌شود./فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …