چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس دانشگاه پیام نور سیاهکل در جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود: این دانشگاه با ۵۰۰ دانشجو و ۱۰ رشته یکی از دانشگاه های فعال پیام نور استان گیلان می باشد

اختصاصی همای گیلان:مراسم جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور سیاهکل در سالن ارشاد این شهرستان برگزار گردید.

DSCN1314
رئیس دانشگاه پیام نور سیاهکل ضمن خیرمقدم به دانشجویان و مسئولین حاضر اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که در لحظه ای از زمان بسر می بریم که بیرق حکومت ولایی و علوی به پرچمداری ایران اسلامی برافراشته شده است و بسیار خوشحالم که بعنوان یکی از مجریان حکومت اسلامی در این شهرستان خدمت می کنم.
صفری افزود: این دانشگاه با زحمات فراوان و پیگیری های مستمر آقای ندیمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی تأسیس و با یک رشته و تعداد ۵۰ دانشجو شروع بکار کرد.
و امروز یکی از دانشگاه هی فعال استان می باشد که با ۱۰ رشته و حدود ۵۰۰ دانشجو به فعالیت فرهنگی خود ادامه می دهد.
وی با بیان این مطلب که فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور از درجه ی علمی خوبی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه مفتخر است به برگزاری آزمون بصورت آنلاین که دانشجویان پس از پایان هر آزمون، نمره خود را بلافاصله دریافت می کنند و در سایر آزمونهای کاغذی هم یک ساعت قبل از آزمون، سؤالات اخذ و بصورت کنکور برگزار می گردد و استاد در نتیجه ی آزمون ایفای نقشی ندارد و تصحیح بصورت ماشینی انجام می گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور سیاهکل ادامه داد: این دانشگاه از وزانت علمی بالایی برخوردار است و دانشجو باید سختی های زیادی را در طول تحصیل تحمل کند به همین دلیل تعداد دانشجویان این دانشگاه کمتر از سایر دانشگاه هاست زیرا دانشجویان امروز راحت طلب هستند اما کسانیکه بیشتر زحمت می کشند موفق ترند.
صفری یادآور شد: این دانشگاه تاکنون ۲۵۰ نفر فارغ التحصیل داشته است و یکی از خواسته های ما احداث ساختمان جدید در زمین دوازه هزار و دویست و ده متر مربعی است که زمین تعرفه شده و ما هم اکنون در حال تهیه نقشه آن هستیم اما باتوجه به اینکه دانشگاه پیام نور در مرکز نسبت به ساخت دانشگاه با تعداد دانشجویان زیر هزار نفر کمی سختگیرانه عمل می کند، امیدواریم این امر با حمایت نماینده پرتوان شهرستان پیگیری و به نتیجه برسد.
وی در ادامه از دانشجویان جدیدالورود خواست در خصوص سبقه درخشان تاریخی این شهرستان که منشأ اثر در تشیع بوده اند، مطالعات دقیق داشته باشند.
در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان سیاهکل طی سخنانی گفت: دو نوع جنگ داریم. جنگ سخت و جنگ نرم که هشت سال دفاع مقدس جزء جنگ سخت بود که دشمن کاملاً مشخص و کشتگانش بعنوان نماد قهرمانی تشییع می شوند. اما در جنگ نرم، دشمن به چشم نمی آید، کسی شهید نمی شود، بلکه نفله می شوند و بی شک هرکس تحت تأثیر این فرهنگ قرار گیرد مغلوب خواهد شد.
حجت الاسلام شکسته دل تصریح کرد: ما باید قدر و ارزش دین خود را بدانیم و در آداب و کارهایمان تقلید کورکورانه نداشته باشیم که این امر مذموم است.
فرماندار شهرستان سیاهکل نیز در ادامه این جلسه خطاب به دانشجویان گفت: امیدواریم این دوران در شخصیت فردی و اجتماعی شما اثرگذار باشد و ذخیره خوبی برای انقلاب باشید.
حیدری افزود: اهمیت علم و دانش خصوصاً در دین اسلام، بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: ایران از حیث هوش بهترین است اما متأسفانه نحوه استفاده از هوش را نمی دانیم و شما دانشجویان می توانید در زمینه اقدامات ما در شهرستان یاری گر ما باشید.
فرمانده سپاه هم گفت: چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم دشمن همواره در فکر براندازی نظام ما بوده و هست و ما در بحث جنگ نرم باید هوشیار باشیم و شما باید با خواندن درس و حفظ ارزشها نگهدار این نظام باشید.

DSCN1335 DSCN1318---Copy DSCN1332 DSCN1327---Copy DSCN1322---Copy---Copy DSCN1305 DSCN1314 DSCN1341 DSCN1342 DSCN1303

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …