چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس دانشگاه گیلان: دانشکده منابع‌طبیعی یکی از دانشکده‌های موفق دانشگاه در حوزه پژوهشی است

رئیس دانشگاه گیلان: دانشکده منابع‌طبیعی یکی از دانشکده‌های موفق دانشگاه در حوزه پژوهشی است

 

رئیس دانشگاه گیلان به همراه معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، از بخش‌های مختلف دانشکده منابع‌طبیعی دانشگاه بازدید کرد و در نشست شورای این دانشکده نیز شرکت کرد.

 

دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست گفت: با تمام محدودیت‌های موجود، دانشکده منابع طبیعی یکی از دانشکده‌های موفق دانشگاه در حوزه پژوهشی است.

 

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به ظرفیت‌های این دانشکده گفت: ما باید با برنامه‌ریزی مدون ظرفیت‌های بالقوه در این دانشکده را به بالفعل تبدیل کنیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این دانشکده باید برای درآمدزایی نیز برنامه‌ ریزی منسجم داشته باشیم.

 

دکتر رامین نقدی رئیس دانشکده منابع طبیعی نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود دانشکده در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی، به نیازهای دانشکده در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و در ارتباط با راه‌اندازی جنگل‌ تحقیقاتی، قطب زراعت و چوب، باغ گیاه‌شناسی و… توضیحاتی ارائه کرد.

 

شایان ذکر است پس از این نشست رئیس دانشگاه به همراه مدیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان، از سالن غذاخوری دانشجویان و سایر طرح‌های دانشکده بازدید کرد

About مدیر خبر1

Check Also

در دیدار نماینده تالش و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد ام آر آی بیمارستان شهید نورانی تالش بزودی راه اندازی میشود / تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل ام ار ای

در دیدار نماینده تالش و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد ام آر آی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *