چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان صمت گیلان: اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان/ کمک‌ها همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات گیلان گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان اهدا شده است.

اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان/ تداوم کمک‌ها به سیل زدگانهمای گیلان، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات استان گیلان گفت: در راستای حمایت از سیل زدگان مناطق مختلف کشور با همت اصناف، تجار، صنعتگران، معدن کاران و کارکنان این سازمان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به سیل زدگان اهدا شد.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی خانواده صنعت، معدن و تجارت استان شامل لباس، کفش، پتو، مواد غذایی، لوازم خانگی نظیر یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، قالیچه و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجات استان گیلان، از تداوم کمک به هموطنان آسیب دیده خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد پشتیبانی از مناطق سیل زده و با توجه به نیاز ملی و تلاش برای رفع نیاز‌های هموطنان و کاهش آسیب‌های ایجاد شده ناشی از سیل از همه توان سازمان در سراسر استان در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

فرهاد دلق پوش تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده و تجهیزات مورد نیاز سیل زدگان برای ارائه خدمت از طریق هلال احمر و سپاه استان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود./باشگاه خبرنگاران

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …