چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد: در آستانه عید نوروز ۱۴  نمایشگاه عرضه کالای بهاره و صدها فروش فوق العاده در سطح استان برگزار می شود

همای گیلان:رئیس  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برپایی بیش از ۱۳۰۰ غرفه در ۱۴ نمایشگاه بهاره و بیش از ۷۰۰ مورد فروش فوق العاده در سطح استان خبر داد.

IMG11082673

علی منتظری با اشاره بر لزوم تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرارسیدن عید نوروز گفت: برگزاری نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است. وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه‌ها، محصولات و کالاها با کمترین واسطه و با ۵ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازاربه شهروندان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در سطح استان گفت: نمایشگاه بهاره در شهرهای رشت، بندرانزلی، تالش، رضوانشهر، آستارا، صومعه سرا، فومن، شفت، رودبار، رودسر ولاهیجان برپا         می شود.

وی با اشاره به برپایی سه نمایشگاه بهاره در شهرستان رودبار گفت: دو نمایشگاه بهاره نیز با مجموع بیش از ۴۴۰ غرفه نمایشگاهی در سطح شهر رشت دایر می گردد.

منتظری تصریح کرد: نمایشگاه دائمی استان واقع در ابتدای آزادراه رشت- تهران و سالن نمایشگاهی وارش واقع در بلوار مدرس جنب آتش نشانی مکان های برپایی نمایشگاه بهاره در رشت هستند.

وی افزود: این نمایشگاه ها از ۱۷ لغایت ۲۶ اسفند با عرضه کالاهای متنوع و مورد نیاز شهروندان با اعمال ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار در خدمت شهروندان محترم هستند.

 وی اولویت کالایی در عرضه این نمایشگاه ها را شامل کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شوینده ها و … عنوان کرد.

وی هم چنین از اجرای طرح فروش فوق العاده ویژه ایام پایان سال توسط فروشگاه‌های مختلف درسطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر برپایی  نمایشگاه های فروش بهاره، صدها فروشگاه درشهرهای مختلف فروش فوق العاده دارند.

منتظری با اشاره به انجام ۷۲۵ مورد فروش فوق العاده در سطح استان گفت: از این تعداد ۱۲۰ مورد فروش فوق العاده مربوط به شهر رشت می باشد که با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی نسبت به فروش بهاره اقدام می کنند.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …