چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد: آغاز دور جدید بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی با حضور دوره ای در شهرکها و مناطق صنعتی در سراسر گیلان

همای گیلان:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز دور جدید بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گیلان از طریق حضور رؤسا و مسؤولان منتخب در مناطق مختلف استان، بویژه شهرکها و نواحی صنعتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان، علی منتظری با اعلام این مطلب افزود: در چهارچوب این برنامه مسؤولان این سازمان بهمراه مدیران ارشد شرکت شهرکهای صنعتی استان، مشاور محترم استاندار در امور صنعت و ادارات و تشکلهای منتخب شورای هم خانواده صنعت،معدن و تجارت گیلان بصورت هفتگی در یکی از شهرکها و نواحی صنعتی در سطح استان حضور یافته و ضمن دیدار با صنعتگران منتخب به بررسی مشکلات مرتبط با آنها می پردازند.

وی تصریح کرد: این برنامه بر اساس رهنمودهای استاندار محترم گیلان و تاکیدات ایشان در زمینه تسریع در روند رسیدگی به مسائل تولیدکنندگان صورت می پذیرد.

منتظری افزود: به همین منظور کارگروهی در سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان تشکیل شده که پس از جمع بندی مشکلات و مسائل قابل طرح واحدهای تولیدی که خروجی اولیه بازدیدهای مذکور                 می باشد، مواردی را که از طریق این سازمان و شهرکهای صنعتی قابل حل است پیگیری و موارد     عمده تر را در صورت نیاز،  به استاندار محترم و وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت منعکس خواهد نمود تا با مساعدت این مسؤولان ارجمند در جهت رفع مشکلات و موانع تولید تدابیر لازم اتخاذ گردد.

وی همچنین گفت: مسئوولیت این برنامه بر عهده این سازمان، شرکت شهرکهای صنعتی و با همکاری و هماهنگی با مشاور محترم استاندار در امور صنعت می باشد و برنامه ریزیهای لازم برای تاثیرگذاری و ثمربخش بودن برنامه مذکور بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ موقعیت صنعتی متمرکز شامل شهر صنعتی رشت و شهرکها و نواحی صنعتی در سراسر استان وجود دارد ابراز امیدواری کرد با تداوم این اقدام تا پایان سالجاری نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل گردد.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …