چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد: فعالیت کارخانه چوکا طی چند روز آینده مجددا آغاز خواهد شد

همای گیلان:رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان از برگزاری نشست بررسی مشکلات شرکت چوکا در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در نشست بررسی مسائل مرتبط با مشکلات این شرکت صنعتی، قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ، نماینده استاندار محترم گیلان، نمایندگان گروه هلدینگ صنایع سلولزی شرکت شستا و مدیریت شرکت چوکا نیز حضور داشتند.

index

علی منتظری افزود: این نشست با پیگیری های به عمل آمده توسط استاندار محترم گیلان و مذاکرات ایشان با وزرای محترم صنعت، معدن و تجارت و تعاون و کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت چوکا برگزار شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا براساس تصمیات اتخاذ شده در نشست مذکور مقرر شد فعالیت شرکت چوکا ظرف چند روز آینده مجدداً آغاز گردیده و تولید این شرکت از سرگرفته شود.

منتظری همچنین گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده مقرر شد تأمین مواد اولیه شرکت مذکور برای آغاز تولید صورت پذیرد و با خرید مواد اولیه، تولید شرکت تداوم یابد.

وی افزود: طبق اعلام مدیریت شرکت چوکا دو ماه از حقوق معوقه کارگران شرکت مذکور پرداخت شده و قرار است از این ماه به صورت مرتب حقوق ماهانه کارکنان این شرکت با راه اندازی واحد پرداخت گردد.

 منتظری تصریح کرد: رفع بخشی از مشکلات این شرکت از محل فروش محصولات تولید شده، نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مهم ترین موضوع در زمینه تداوم فعالیت و استمرار تولید و شکوفایی شرکت چوکا بحث نوسازی اساسی آن می باشد که دارای مصوبه سفر ریاست محترم جمهور به استان نیز هست که می بایستی با همکاری مناسب شرکت شستا و صندوق بازنشستگی  صورت پذیرد و مسئولان استانی نیز همراهی و همکاری لازم را در این زمینه بعمل خواهند آورد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه اقدامات صورت گرفته و پیگریهای در دست اقدام، شاهد رونق تولید و شکوفایی این شرکت باشیم و با اجرای مصوبات مرتبط با چوکا دوره جدیدی از فعالیت پایدار و پویای این مجموعه آغاز گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از پیگیری های مجدانه و همراهی دلسورانه تمامی مسئولان ذیربط در این زمینه به ویژه تأکیدات استاندار محترم گیلان تقدیر نمود و گفت: انشاءالله با تداوم حمایت ها و پیگیری ها موجبات حفظ اشتغال موجود و توسعه فعالیت شرکت چوکا فراهم شده و با تلاش و کوشش کارگران و کارکنان این شرکت شاهد بازگشت به روزهای اوج در این مجموعه باشیم

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …