چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان: نماینده تالش دنبال حاشیه سازی است / در کار اجرایی بهتر است دخالت نکند

همای گیلان: کیوان محمدی، رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی استان گیلان در پاسخ به انتقادات محمود شکری، نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر در گفتگو با صریح خبر اظهار داشت: اولا ایشان در خصوص کدام بودجه صحبت میفرمایند چرا که کار تمام شد و  بودجه ۹۴ توزیع  شد و تمام شد. ایشان تا حالا کجا تشریف داشتند و ایشان تا کنون یکبار به این سازمان نیامده است  تا در خصوص بودجه صحبت کنیم.

axe111717

محمدی در خصوص اینکه شکری اظهار داشته  ایشان فرد کم تجربه ای هستند گفت :  کم تجربه بودن بنده را ایشان نباید تشخیص دهد و تجربه و رشته تحصیلی  را رییس سازمان باید تشخیص دهد  و نمایندگان بهتر است در کار اجرایی دخالت نکنند و به کار تقیینی بپردازند.

رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی استان گیلان در  خصوص اینکه اقای شکری  اظهار داشته که رییس این سازمان از نماینده گان در خصوص بودجه نظری نمی گیرند و تازه بعد از جمع بندی نامه ای برای نمایندگان ارسال کرده اند که حکم نوشدارو پس از مرگ سهراب را دارد  گفت : چنین نیست و برنامه ششم کلا عقب افتادده و ما درخصوص برنامه ششم از نمایندگان نظر خواستیم و اگر نظری دارند بسم الله و اگر نظری ندارند حاشیه سازی نکنند.

محمدی گفت نمایندگان باید حد و حدود خودشان صحبت کنند و فکر نکنند با حاشیه سازی میتوانند امتیاز بگیرند و ایشان اگر نیت شان حاشیه سازی نبوده در طول یکسال گذشته یکبار هم به سازمان نیامده  و اگر ایشان قصد خدمت به استان دارند باید می امدند و  به ما برنامه میدادند.

وی  در خصوص جابجایی بودجه گفت مگر میشود بودجه را جابجا کرد مگر جا داشته باشد و در حد قانون  انجام خواهیم داد و در چنین مواقعی ما از اقای شکری که  نباید اجازه بگیرم./صریح خبر

با کانال تلگرام همای گیلان همراه باشید

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …