چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: اجرای خیابان غذا در رشت, سبب ایجاد گلوگاه ترافیکی خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: ایجاد گلوگاه ترافیکی با اجرای خیابان غذا در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجرای پروژه خیابان غذا در رشت گفت: اجرای پروژه خیابان غذا در مکان فعلی منجر به ایجاد گلوگاه ترافیکی جدید در رشت می شود و اعضای شورا پیش از این در این باره به شهردار رشت تذکر داده بودند.

 

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در سی و سومین جلسه فوق العاده شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه وصیت نامه های شهدا کلاس اخلاق بسیار بزرگی برای همه ما است اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در مسیر شهدا برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و ولایت فقیه گام برداریم.

وی به پیش رو بودن میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) اشاره کرد و گفت: ان شاا هر چه سریعتر شاهد ظهور آن امام همام باشیم و با ظهور مهدی فاطمه (عج) جهان سراسر عدل و عدالت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن نوروز افزود: شورای ششم رشت از ابتدای شروع فعالیتش تا به امروز با چالش های فراوانی مواجه بوده است که به لطف الهی با وفاق و همدلی اعضای شورا توانستیم این مشکلات را پشت سر گذاشته و از این بابت از تمام همکاران شورایی تشکر می کنم و ان شاا بتوانیم با اقداماتمان شاهد رشد و تعالی رشت در تمام امور باشیم.

کارگرنیا با تاکید به اینکه باید از تمامی ظرفیت های شهر رشت برای شتاب بخشیدن به قطار توسعه رشت استفاده کنیم بیان کرد: یقینا همدلی و همراهی تمامی مسوولین از جمله استاندار گیلان ، نمایندگان مردم رشت در مجلس و غیره برای تحقق اهداف عالیه در رشت بسیار حائز اهمیت است .

وی با اشاره به وضعیت پروژه خیابان غذا در رشت گفت: پروژه خیابان غذا در رشت در شرایطی قرار است اجرایی شود که حجم بار ترافیکی فراوانی به رشت تحمیل می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اجرای پروژه خیابان غذا یک گلوگاه ترافیکی دیگر در رشت ایجاد می کند تصریح کرد: تمامی اعضای شورا موافق اجرای پروژه خیابان غذا در رشت هستند اما در اجرای این پروژه باید به موارد جانبی آن از جمله روند ترافیکی نیز توجه داشت و شورای ششم رشت پس از آغاز فعالیتش موافقت خود را با اجرای پروژه غذا در مکانی دیگر و با بررسی تمام جوانب به شهردار اعلام کرد اما متاسفانه شهردار رشت بدون توجه به تذکرات شورا در نهایت نسبت به انعقاد قرار داد اجرای این پروژه در همان مکان قبلی اقدام کرد.

About نسرین عشقی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …