چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : جذب گردشگر با محوریت حوزه سلامت در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت به واسطه وجود مراکز درمانی متعدد و پیشرفته ، قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با موضوع سلامت دارد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در بازدید از طرح توسعه بیمارستان پورسینا رشت با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان اظهار کرد: رشت از شرایط آب و هوایی بسیار مناسب ، طبیعت زیبا ، مراکز درمانی متعدد و پزشکانی حاذق برخوردار است و از این رو قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با محوریت سلامت را دارد و برای تحقق این امر باید زیر ساخت های لازم در این مسئله را ایجاد کنیم.

وی با تاکید به اینکه توسعه بیمارستان پورسینا رشت ، یکی از اقدامات مهم در تحقق این موضوع است افزود: شهرداری رشت در خیابان پرستار ملکی در اختیار دارد که از شرایط لازم به منظور احداث هتل و مراکز تجاری به عنوان زیر ساخت های گردشگری برخوردار است و به واسطه همجوار بودن این ملک با بیمارستان پورسینا و توتونکاران رشت ، می تواند در تحقق گردشگری سلامت در رشت بسیار موثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بیشتر هتل های سطح رشت قدیمی هستند تصریح کرد: در حال حاضر طرح اولیه شهرداری رشت به منظور ایجاد هتل ۲۱ طبقه که دارای مراکز تجاری و پارکینگ است در خیابان پرستار رشت آماده شده و قرار است به زودی به منظور تایید نهایی در کمیسیون ماده پنج مسکن و شهرسازی مطرح شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه در احداث هتل ۲۱ طبقه ، اشتغال و اقتصاد نیز مورد توجه است بیان کرد : یقینا ایجاد چنین مرکزی می تواند زمینه های اشتغال برای جوانان این شهر و همچنین حضور گردشگران به توسعه اقتصادی رشت بیانجامد و از این رو امیدواریم با تعامل دیگر دستگاه ها، این طرح هر چه سریعتر به تایید نهایی برسد و ان شاا اهداف در نظر گرفته در آن محقق شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …