چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا مطرح کرد: سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود / پرسنل شورا همراه و مشاورین اعضای شورا باشند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا مطرح کرد:
سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود / پرسنل شورا همراه و مشاورین اعضای شورا باشند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود و ان شاا پروژه هایی بزرگ و درآمد زا در رشت اجرایی شود.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در نشست پایان سال با پرسنل مجموعه شورا با تبریک سالروز میلاد مهدی موعود(عج) اظهار کرد: ان شاا با ظهور مهدی موعود (عج) در تمامی جهان صلح و آرامش حاکم شود.

وی با بیان اینکه شرایط فعلی حاکم بر شهر مورد مطلوب اعضای شورای رشت نیست افزود: باید با برنامه ریزی های اصولی در سال ۱۴۰۱ متفاوت ورود کنیم و شهرداری رشت باید از روزمرگی خارج شود و اینکه فقط جمع آوری زباله و انجام آسفالت جزو امورات شهرداری باشد یقینا مورد پذیرش نیست .

کارگرنیا با تاکید به اینکه چند پروژه مهم در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شهرداری قرار داده شده است تصریح کرد: برخی از مناطق در رشت واقعا محروم هستند و نیاز است در توزیع خدمات نگاه ویژه ای به این مناطق از رشت معطوف شود.

وی با تاکید به اینکه پرسنل شورا باید همراه و مشاورین اعضای شورا باشند بیان کرد: مجموعه شورا و شهرداری همانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند و یقینا موفقیت شهرداری توفیق برای شورا و همچنین موفقیت شورا، توفیق برای شهرداری است.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل مجموعه شورا تصریح کرد: نشست امروز به منظور تجلیل از زحمات پرسنل شورا برگزار شد و از علیرضا تاج شهرستانی و سید حسین رضویان دو همکار شورایی که در این نشست که به منظور تقدیر از زحمات پرسنل شورا برگزار شد، حضو ر پیدا کردند نیز به نوبه خودم تشکر می کنم.

در انتهای این نشست از پرسنل شورا تجلیل شد .

About نسرین عشقی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …