چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر اطاقور و رئیس شورای اسلامی شهرستان لنگرود :  برای تأمین تجهیزات آتش‌نشانی و برف‌روبی در محلات کوهستانی نیازمند ماشین آلات هستیم/  تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری تقاضای ما از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اطاقور و رئیس شورای اسلامی شهرستان لنگرود :

 برای تأمین تجهیزات آتش‌نشانی و برف‌روبی در محلات کوهستانی نیازمند ماشین آلات هستیم/

 تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری تقاضای ما از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد

 عدم همکاری بعضی از ادارات بخش اطاقور جهت احداث و استقرار ساختمان اداری در این بخش ،علیرغم تخصیص زمین از سوی شهرداری وشورای اسلامی شهر اطاقور !!

داریوش ملاپور اطاقوری، رئیس شورای اسلامی شهر اطاقور و رئیس شورای اسلامی شهرستان لنگرود ، برای رفع چالشهای جاری حوزه تحت پوشش خود از مسئولان استانی و کشوری و نمایندگان مجلس خواستار حمایت شد.

اختصاصی همای خبـر– داریوش ملاپور در بیان معضلات جاری در بخش،اطاقور لنگرود گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری اطاقور جهت دلگرمی و انگیزه کاری آنان ، تبدیل به معضل شده و امیدواریم با مساعدت مسئولان به انجام برسد.

این مدیر شهری در ادامه اظهار کرد: شهرداری اطاقور در گذشته به ادارات خدمات رسان دولتی در شهرستانهای اطراف زمین هایی اعطا کرد که با انتقال به این مکان دسترسی شهروندان به ادارات تسهیل شود و اهالی منطقه مجبور به طی کردن مسافتهای ۵۰ کیلومتری و جاده های کوهستانی تا مرکز لنگرود برای انجام کارهای اداری نشوند؛ اما متاسفانه این ادارات با وجود دریافت زمین در خصوص انتقال ساختمان اداریِ خود اقدامی نکرده اند!
وی گفت: از این طریق خواستار همکاری این ادارات و استقرار آنها برای پیشبرد امور شهروندی هستیم.

داریوش ملاپور همچنین اعلام کرد: شهروندان اطاقور در خصوص صدور سند برای زمینها و املاک خود دچار چالشهایی بودند که با پیگیری اعضای شورای اسلامی شورای اطاقور به تشکیل تعداد بیش از ۸۰۰ پرونده سند اقدام و تحویل به اداره بنیاد مسکن شهرستان و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نمودند که
تا کنون موفق به صدور حدود ۴۰ سند برای شهروندان محترم و باقی پرونده ها نیز در دست رسیدگی است.

رئیس شورای شهر اطاقور و شهرستانهای لنگرود در ذکر دیگر معضل موجود در حوزه کاری خود گفت: در افزایش حرائم آب در حوزه شهری مانع توسعه پارک ساحلی اطاقور دچار وقفه های اداری هستیم که حل این معضل هم نیازمند حمایت مقامات کشوری ونمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی است .
وی با ذکر اینکه طرح توسعه پارک ساحلی بخش،اطاقور تقدیم استانداری شده که برنامه های فرهنگی ،اقتصادی و رفاهی متنوعی به همراه دارد گفت: اخیرا ساخت دیواره حفاظتی در مسیر به طول ۵۰ متر با اعتبار یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان انجام شده و مقرر است یک میلیارد تومان نیز توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین گردد و ادامه دیوار حفاظتی توسط پیمانکار اجرایی شود.
وی در توضیح دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در منطقه گفت : اطاقور شامل چند منطقه میشود مانند توکش، کوگا، کیش پشت، لک‌پشت و ظهراب علیسرا .
وی با ذکر اینکه برنامه های دیگر این شورا و شهرداری اسفالت کوچه ها و معابر و خیابانهای شهری می باشد گفت:اسفالت خیابانهای شهید غلامرضایی ،زنده یاد محمد ابراهیم راسخی ، گوگاه .شهید اسماعیلی و چند کوچه دیگر در منطقه کیش پشت و توکش با توجه به زیرسازی انجام شده به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اهالی مناطق تابعه اطاقور درخواستهای منطقی از مدیران شهری دارند گفت: از صبوری شهروندان قدردانی میکنیم و در تامین آب شرب مناسب که خواسته به حقی است و البته ما متولی مستقیم آن نیستیم نیز خود را متعهد به پیگیری مشکلات شهروندی می دانیم وهستیم.

وی گفت: آب شرب واپه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد از آب چشمه تامین شده و سلامت آن به تایید کارشناسان حوزه آب رسیده است.
وی ضمن تقدیر از همکاران خود در شورای اسلامی اطاقور و مسئولان دیگر ادارات شهرستان لنگرود وبخش اطاقور گفت: همکاری و تعامل شهردار اطاقور با شورای اسلامی شهر نیز قابل ذکر و تقدیر است.

داریوش ملاپور بودجه بندی سال جاری شهرداری اطاقور را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به ۱۷ ‌میلیارد سال گذشته، افزایش چشمگیری نشان میدهد.

وی  ضمن تشکر مجدد از صبوری اهالی فهیم بخش اطاقور از استانداری گیلان، مسئولان دولتی و ادارات واقع در بخش اطاقور و شهرستان لنگرود خواستار تعامل شد و خاطرنشان ساخت بخش اطاقور برای پوشش خدمات آتش نشانی و برف روبی نیازمند تجهیزات و ماشین‌الات کمک دار با امکانات کامل است.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …