چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : برگزاری المپیاد ورزش محلات با هدف استعداد یابی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : برگزاری المپیاد ورزش محلات با هدف استعداد یابی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: المپیاد ورزش محلات با هدف گسترش ورزش در سطح محلات رشت و شناسایی استعدادهای پنهان در محلات برگزار شد.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در مراسم اختتامیه المپیاد ورزش محلات رشت اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزش محلات به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با مشارکت سپاه و تعدادی دیگر از مجموعه ها برگزار شد.

وی به حضور پُر شور ورزشکاران رشته های مختلف در این المپیاد اشاره کرد و گفت: یکهزار و چهار صد و پنجاه نفر ازورزشکاران در قالب شانزده رشته ورزشی، در این المپیاد ورزشی از شروع ایام الله دهه مبارک فجر تا به امروز شرکت داشتند .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برگزاری المپیادهای ورزشی موجب افزایش روحیه نشاط و سلامت در بین افراد بالاخص ورزشکاران می شود تصریح کرد: شورای ششم از زمان شروع فعالیتش به توسعه ورزش در سطح محلات رشت تاکید فراوانی داشته و این المپیاد نیز در این راستا و با هدف شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد در رشته های مختلف در برگزار شد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه توجه به مقوله ورزش امری ضروری است افزود: با توجه به بروز برخی از ناهنجاریها در جوامع امروزی ، توجه و توسعه ورزش می تواند جوامع و بالاخص نسل نوجوان و جوان را ازگزند بسیاری از ناهنجاریها مصون نگه دارد.

About نسرین عشقی

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در بارندگی های اخیر

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در …