چاپ مطلب چاپ مطلب

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت : حمایت از صنایع ، برابر با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت : حمایت از صنایع ، برابر با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حمایت از صنایع ، برابر با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است و باید همه ما در حد توانمان از دغدغه های فعالین حوزه صنعت بکاهیم.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با جمعی از مدیران عامل ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت با اشاره به اینکه حمایت از صنایع برابر با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است اظهار کرد: شورا قانونا در برخی از مباحث مطرح شده پیرامون ناحیه صنعتی کارگاهی رشت مسوولیت ندارد اما با توجه به اهمیت این صنایع در چرخه اشتغالزایی و اقتصاد بر خود وظیفه می دانم تا در حد توان و با رایزنی ها برای رفع دغدغه های فعالین حوزه صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه بنده و تمامی افرادی که به نحوی مسوولیت خدمتگزاری داریم تلاش برای رفع مشکلات است افزود: یکی از مباحثی که در این دیدار مدیران صنایع تولیدی کوچک به آن تاکید فراوان داشتند موضوع فقدان جاده و روشنایی مناسب در این مسیر است .

کارگرنیا با ابراز گلایه از عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: تامین روشنایی این مسیر در حیطه وظایف اداره توزیع برق است و شورا حتما بابت تسریع در رفع این مشکل مکاتبات و رایزنی هایی را انجام خواهد داد. در خصوص تعریض و لکه گیری و روکش مسیر موجود از طریق شهرداری منطقه در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آرکا پوشش کاسپین نیز در این دیدار با قدردانی از حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع تعدادی از مدیران ناحیه صنعتی کارگاهی رشت به منظور شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان اظهار کرد: حضور رئیس شورا در این جمع مایه دلگرمی صاحبان صنایع کارگاهی است و متاسفانه روند به گونه ای بوده که گویا صنایع کارگاهی رشت صاحب ندارند.

ابراهیم اخوان با بیان اینکه متاسفانه با صاحبان صنایع کوچک در مجتمع صنعتی پیام نور رشت همکاری و مساعدتی صورت نمی گیرد افزود: وضعیت نامناسب جاده، فقدان روشنایی مناسب، ضعف خطوط برق و غیره از جمله مشکلاتی است که صاحبان صنایع در این مجموعه کارگاهی با آن دست به گریبان هستند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت تصریح کرد: در برخی از ساعات این مسیر به دلیل فقدان روشنایی بسیار تاریک است و فرزندان مردم که اکثرا خانم و در این مجموعه مشغول به کار هستند ، برای تردد با مشکلات فراوانی مواجه اند.

اخوان به پرداخت هزینه بهای مازاد به رانندگان سرویس بابت حمل و نقل کارگران شاغل در این ناحیه صنعتی اشاره کرد و گفت: رانندگان اتوبوس که در این مسیر به عنوان سرویس جابجایی کارگران مشغول فعالیت هستند ، به واسطه وضعیت نامناسب جاده ، هزینه بیشتری دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این دیدار منجر به نتایج خوبی در راستای کاهش ورفع مشکلات ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت شود گفت: فقدان روشنایی مناسب، جاده کم عرض و فقدان آسفالت از مهم ترین دغدغه های ما است که امیدواریم با همراهی رئیس شورای رشت برطرف شوند.

مدیر ناحیه صنعتی کارگاهی پیام نور رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه منطقه صنعتی کارگاهی رشت در راستای ایجاد و حمایت از اشتغال کوچک و زود بازده راه اندازی شد اظهار کرد: در سر فصل های برنامه ریزی هایمان بحث راه دسترسی نزدیک برای این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

امیر رحمانی با بیان اینکه ورودی مجموعه ناشناس است افزود: واحدهای صنعتی به منظور ایجاد اشتغال در این ناحیه سرمایه گذاری کرده اند و دغدغه هایی پیرامون تعریض یک پل در این مسیر به منظورت سهولت بخشی به تردد وجود دارد که با یک لوله گذاری و اضافه شدن محدود دهنه این پل، مشکل برطرف می شود.

وی به راه اندازی رینگ ۹۰ متری و تاثیر آن در رفع مشکلات ترددی در ناحیه صنعتی کارگاهی رشت اشاره کرد و گفت : یکصد واحد صنعتی در این ناحیه صنعتی مشغول فعالیت هستند و چنانچه تا سال آینده رینگ ۹۰ متری راه اندازی شود بخش عمده ای از مشکلات ترددی در این قسمت از شهر برطرف می شود.

مجتبی خدمت بین دانا شهردار منطقه رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهرداری این منطقه تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات به کار گرفته است اظهار کرد: مواردی که در این دیدار مطرح شده است را تا حصول نتیجه مساعد پیگیری می کنیم.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …