چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: هیچ اقدامی بر اساس الگوی طرح جامع ترافیک در رشت انجام نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: هیچ اقدامی بر اساس الگوی طرح جامع ترافیک در رشت انجام نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی در راستای کاهش حجم ترافیک و بر اساس الگوی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت در این شهر انجام نشده است.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در نخستین همایش ملی حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش اظهار کرد: این اقدام موثر به همت رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا و جمعی از اساتید دانشگاه و مشاوران این کمیسیون برگزار شده است و امیدواریم بازتاب خوبی در راستای کنترل و کاهش بار ترافیکی رشت به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از عدم توسعه یافتگی شهر رشت با وضعیت حمل و نقل و مشکلات ترافیکی مرتبط است افزود: در همایش امروز نوزده مقاله با موضوع ترافیک قرار است ارائه شود و امیدواریم این مقالات در کنترل و کاهش معضل ترافیک رشت مثمر ثمر واقع شوند.

کارگرنیا به طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت اشاره کرد و گفت: طرح جامع حمل و نقل و ترافیک رشت در سال ۹۴ به تصویب شورای عالی ترافیک کشور رسید و متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی در حوزه ترافیک این شهر بر اساس الگوی طرح جامع انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از برگزار کنندگان این همایش در رشت بیان کرد: یقینا استفاده از نظرات علمی و کارشناسانه می تواند در رفع معضلات و مشکلات و مباحث ترافیکی بسیار تاثیرگذار باشد .

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …