چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: کمبود فضای ورزشی از مشکلات ورزش بانوان لاهیجان است

همای گیلان: ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ورزش بانوان شورای اسلامی این شهر خانواده و پرورش قهرمانان را رکن اساسی سلامت جامعه دانست.

rtyrrrrrrrrrrrrriy

وی کمبود امکانات و فضای ورزشی ویژه بانوان، عدم فرهنگ‌سازی مناسب و نبود نیروهای کارآزموده و با تجربه در زمینه آموزش رشته‌های مختلف ورزش بانوان را از مشکلات گسترش ورزش‌های همگانی بانوان عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تشکیل پایگاه‌های استعدادیابی در شهرداری‌‌ها را مهم دانست و گفت: رایگان شدن ورزش‌های همگانی برای بانوان، تربیت مربیان زن در گرایش‌های متنوع ورزشی و ارتقای سطح فرهنگ گرایش به ورزش در بین بانوان در توسعه ورزش این قشر تاثیرگذار است.

وی به برگزاری مسابقات ورزش محلات لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقات آغاز خوبی برای تحول و پیشرفت ورزش بانوان شهر لاهیجان است.

مهربان، افزود: امیدواریم با پیگیری و همکاری جمعی کارگروه مذکور این دوره از مسابقات محلات در بخش بانوان بهتر برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان نیز در نشست مذکور تشکیل کارگروه ورزش بانوان با توجه به کمبود بودجه را اقدامی خوب ارزیابی کرد.

میراعلمی آمادگی ورزش و جوانان لاهیجان برای برطرف شدن مشکلات ورزش بانوان این شهرستان را اعلام کرد.

در ادامه جلسه با انتخاب اعضای کارگروه ورزشی بانوان ، زهره عبدالله زاده به عنوان رییس کارگروه ورزش بانوان و سمانه ابراهیم پور به عنوان دبیر کارگروه معرفی شدند./لاهیجان

About

Check Also

بهره‌برداری از ستاد مرکزی قرنطینه گیاهی شهرستان مرزی بندر آستارا

بهره‌برداری از ستاد مرکزی قرنطینه گیاهی شهرستان مرزی بندر آستارا   همزمان با هفته جهاد …