چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر لولمان عنوان کرد محرومیت شهر لولمان از دسترسی به معدن شن و ماسه

همای گیلان:از لولمان، حسینعلی عبادتی عصر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در شهر لولمان یک معدن شن و ماسه داریم اما ما را از دسترسی به آن محروم کرده‌اند.

axe16153

وی ادامه داد: از آنجا که بسیاری از اهالی لولمان درباره مشکل تردد در کوچه‌ها و معابر به شورا و شهرداری مراجعه می‌کنند، از چند ماه پیش برای شن‌ریزی کوچه‌ها و معابر اصلی و فرعی تقاضای شن داده‌ایم اما با گذشت هشت ماه از این درخواست هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر لولمان با بیان اینکه این شهر دارای معدن بزرگ شن و ماسه است، ادامه داد: تنها صنایع و معادن مجوز برداشت از این معدن را دارند.

وی تصریح کرد: برخی شرکت‌های دیگر به راحتی مجوز می‌گیرند و حتی بدون هماهنگی شهرداری و شورا از معدن مذکور برداشت می‌کنند و از آنجا که شهرداری باید بتواند در منطقه خودش از این امکانات استفاده کند ما را محروم کرده‌اند و می‌گویند شما مجوز این کار را ندارید.

عبادتی با بیان اینکه به ما می‌گویند شورا حق دخالت در مسایل صنایع و معادن را ندارد، یادآور شد: ما حتی نمی‌توانیم از معدن خودمان برای شن‌ریزی معابر و کوچه‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهر لولمان از نظر وسعت پس از انزلی سومین شهر بزرگ گیلان است و حومه ندارد اما بیشتر کوچه‌ها و معابر آن خاکی هستند./فارس

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …