چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای بخش مرکزی رضوانشهر: وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای بخش مرکزی

رئیس شورای بخش مرکزی رضوانشهر ضمن گرامیداشت روز ملی شورا و هفته معلم گفت: شوراها از بطن مردم انتخاب می شوند تا به عنوان عضو کوچک در روستاها پیگیر امورات و مشکلات روستا باشند.

اختصاصی همای خبر/هوشمند احمدی نژاد رئیس شورای بخش مرکزی دلیل انتخاب خود را به عنوان شورای نمونه استانی و کشوری همدلی و انسجام بین شوراها عنوان کرد و افزود: شوراهای بخش مرکزی با اتحاد و انسجام و همدلی تا محقق شدن امورات و مشکلات روستاها پای کارند .
احمدی نژاد با اشاره به اینکه نهم اردیبهشت در سالن وزارت کشور مورد تجلیل قرار گرفت، تصریح کرد: همایشی به پاس قدر دانی از زحمات شوراهای برگزیده شهرستانی و استانی برگزار شد که این امر مهم به چند دلیل محقق شد، اول اینکه اتحاد و وحدتی که بین اعضای شورا و فرماندار وجود دارد و اعتمادی که فرماندار واستاندار به شوراها داشتند موجب شد به نماینگی عضو شورای شهر ماسال و اینجانب و دو نفر از شرق گیلان به همایش وزارت کشور دعوت شدیم .
وی از زحمات شبانه روزی فرماندار بسیجی و مکتبی شهرستان سید نادر صفوی، که تمام وقت پیگیر امورشوراها و روستاها هستند قدردانی کرد وگفت: در اتاق فرمانداری همیشه به روی اعضای شورای بخش باز است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی، همکاری تنگاتنگ فرماندار و اعضای شوراهای بخش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قبل از روی کار امدن مهندس صفوی مشکلات زیادی در سطح روستاهای بخش مرکزی داشتیم، اما با انتخاب ایشان به عنوان فرماندار شهرستان بسیاری از مشکلات حل شد خصوصا در بخش پونل مشکلاتی در بخش عمرانی از قبیل آسفالت، ضعف برق بود که با پیگیری مجدانه فرماندار و دکتر حسن محمدیاری با تعویض سیم برق و تبدیل به کابل خود نگه دار و همچنین در بخش اسفالت انقلابی صورت گرفت.

وی در ادامه از مهندس ایمانی بخشدار مرکزی و جوان بومی ، با سواد، به واسطه همدلی با شوراها و دهیاران و نیز از معاونت فرمانداری و فرماندار فهیم شهرستان، دکتر محمدیاری به پاس تلاش‌های بی وقفه قدر دانی کرد.

خبرنگار:عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …