چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهرستان فومن: شهر ماکلوان نیازمند احداث بیمارستان است

رئیس شورای اسلامی شهرستان فومن گفت: شهر تازه تاسیس ماکلوان نیازمند احداث بیمارستان شبانه‌روزی است.

 

فرهاد نیک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به اینکه داشتن تعهد و حساسیت مسئولان در برطرف شدن مشکلات مردم تاثیرگذار است، اظهار کرد: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در حوزه حل مشکلات هستند.

وی گفت: در صورت تخصیص بودجه به ماکلوان، این شهر می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به بزرگ‌ترین قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

رئیس شورای شهر بخش سردار جنگل فومن، این شهرستان را با دو ویژگی خاص معرفی کرد و یادآور شد: وجود ماسوله و قلعه‌رودخان در این شهرستان موجب شده تا همه فومن را به خوبی بشناسند.

این مسئول افزود: ماسوله دومین شهر تاریخی در جهان محسوب می‌شود اما هنوز پشت درهای بسته گیر کرده است.

نیک‌نهاد با بیان اینکه مشکلات مردم ماسوله با امکانات محلی حل شدنی است، خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان کلید سرمایه‌گذاری کلان در ماکلوان و ماسوله زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماکلوان هنوز بسیاری از امکانات شهری را ندارد، خاطرنشان کرد: ماکلوان نیازمند احداث بیمارستان شبانه‌روزی است.

رئیس شورای شهر بخش سردار جنگل فومن تصریح کرد: استقرار نیروی انتظامی در محل، وجود امام جمعه و فعالیت بیشتر مسجد و بسیج در ماکلوان ضرورت دارد.

وی تجهیز درمانگاه کنونی، احداث پمپ بنزین و سالن ورزشی را از دیگر نیازهای مردم ماکلوان ذکر کرد و متذکر شد: مردم این شهر برای درمان به فومن می‌روند.

نیک‌نهاد بر ضرورت توسعه گردشگری در ماکلوان با توجه به بحث حمایت از محیط زیست تأکید کرد و یادآور شد: پیشنهاد می‌شود مسئولان از سرمایه‌گذاران قوی‌تری در بخش گردشگری ماکلوان استفاده کنند.

About

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …