چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر آستانه‌ اشرفیه : دلیلی نداشت شما خبرنگاران تفاهم نامه را رسانه‌ای کنید و آبرو آستانه را در استان و کشور ببرید!!

رئیس شورای اسلامی شهر در انتقاد از انتشار تصویر نامه پس از مراسم تحلیف گفت:دلیل نداشت شما خبرنگاران تفاهم نامه را  رسانه‌ای کنید  و آبرو آستانه را در استان و کشور ببرید!!

همای گیلان؛ به نقل از به جلال شرق ، رضا تیغ نورد که در مراسم افتتاح پروژه‌های  شهرداری در جمع مسئولین و مردم در مکان رینگ دور حرم سخن می‌گفت  ضمن تشکر از شهردار اظهار کرد : پروژه‌هایی که می‌بینید در زمان آقای سلیمانی  استارت خورد که شورا  آن را مصوب کرده وبر کار اجرایی  نظارت داشته است

وی بابیان اینکه مردم عزیز درجایی خوبی میکروفون در اختیارم  قرار گرفت تا با شما صحبت کنم  افزود : ۴سال قبل  تمام تلاش خودمان را کردیم تا آقای سلیمانی شهردار آستانه‌اشرفیه شود  ولی ما با ۳ رأی گلباغی ، امیدوار و خودم باقی ماندیم  و ۴ دوست عزیز به مهندس شفیعی رأی دادند که سابقه شهرداری نداشت و داستان‌های خودش را دارد .

تیغ نورد ادامه داد: آن روزبه خاطر حفظ آرامش شهر  که به شهر هدیه کنیم  هیچ اعتراضی و کمپینی تشکیل ندادیم تا فضا به هم نخورد و سیاه نمایی نکردیم  چیزی که در دل داشتیم رأی دادیم و بر مبنای احترام دیگران و دموکراسی احترام گذاشتیم .

وی بابیان اینکه امروز خیلی خوشحال هستم که یک‌بار دیگر یک حقیقتی را برای شما عرض کنم و این است ۲ نفر عزیزی که تا ساعت ۸ صبح تمام تلاش خودمان را کردیم که به شهرداری سلیمانی رأی بدهند رأی ندادند و صورت‌جلسه‌ای که رسمی وجود دارد شاید صرفاً به این دلیل بود که همه شما مردم شهر شاهد هستید و آن ۲ عزیز به‌صورت رسانه‌ای اعلام کردند که شهردار آنان سلیمانی است

رئیس شورای شهر آستانه در ادامه گفت: بنابراین مردم عزیز! این فضاهایی که ایجاد شد و آن نامه‌ای که دیدید توجه نکنید  هنوز دستور کار شهردار تعیین نشده و ما صدا مردم شهر خودمان را شنیدیم  ما دیروز او مدیم و شما پشت سر ما حرکت کردید    و از شما رأی گرفتیم و ما هنوز این قضیه را فراموش نکردیم ولی چیزی به‌عنوان دروغ  و سیاه نمایی پیش شما نداریم .

تیغ نورد به مراسم تحلیف اعضای شورا در فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت : آن روز، حرکتی که در فرمانداری دیدید الآن می‌گویم و آقای سلیمانی به شما تبریک عرض می‌کنم ۲ عضوی که هر گز حاضر به رأی دادن به شما نبودند امروز به‌صورت رسانه‌ای اعلام می‌کنند که رأی ما سلیمانی است .

وی خطاب به سلیمانی سرپرست فعلی شهرداری گفت: شما برای شهر زحمت کشیدید بنده اهل این شهرم  و آبا و اجداد من هم از این شهر هستند نه به دنبال منافع شخصی هستم و نه کسی رادارم سرکار بیاورم  نه در شورا می‌خواهم برای خود درآمدی کسب کنم  فقط فکر ارتقای کمی و کیفی شهرم هستم

تیغ نورد ضمن اظهار تأسف از حاشیه‌های به وجود آمده پس از مراسم تحلیف ادامه داد:  متأسفانه در فضایی قرار گرفتیم  که امکان دفاع کردن از ما وجود ندارد  به‌صورت بسیار حرفه‌ای از سایت مبنا و همین دوستان خبرنگاری که دور برماهستند و انتظار بیشتری از این‌ها داشتیم – در فرمانداری اول از ما می‌پرسیدید – دلیلی نداشت شما رسانه‌ای کنید و آبرو آستانه را در استان و کشور ببرید .

وی ضمن انتقاد از رسانه‌های شهرستان افزود :  مطمئن باشید تا زمانی که جوانان این شهر در این شهر هستند و تا زمانی ما و مسئولین و فرماندار و امام‌جمعه  و نماینده هستند و شهردار خوبی دارید پشت سر مردم خود حرکت خواهیم کرد و مطمئناً برخلاف منافع عمومی حرکت نمی‌کنیم

لازم به یاد آوری است مراسم  افتتاح پروژه های شهرداری همراه با حاشیه های فراوانی در پشت حرم و روبرو شهرداری بوده است که مسئولین شهرستان ضمن شنیدن حرف ها مردم و سخن گفتن، آنها را به آرامش دعوت کردند.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …