چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر اطاقور در مراسم تجلیل از خبرنگاران از سبقت گرفتن شهرداری اطاقور نسب به شهرهای دیگر در دفع ابهای سطحی و صدور سند شهری خبر داد

رئیس شورای شهر اطاقور در مراسم تجلیل از خبرنگاران از سبقت گرفتن شهرداری اطاقور نسب به شهرهای دیگر در دفع ابهای سطحی و صدور سند شهری خبر داد

طی مراسمی در دفتر شورای شهر اطاقور با حضور محمود اسکندری شهردار اطاقور،داریوش ملاپور رئیس شورای،اسدنورخواه نایب رئیس شورا،شکری مسئول روابط عمومی شهرداری از خبرنگاران واصحاب رسانه تجلیل شد.
داریوش ملاپور رئیس شورای شهر در این مراسم ضمن تشکر از خبرنگاران وتبریک روزخبرنگارگقت:شورای شهر هرماهه دو جلسه عادی مستمر ومنظم برگزار می کند ضمن انکه در صورت نیاز ودستور العمل و برنامه های غیر پیش بینی جلسات فوالعاده برگزار می شود.
وی با اعلام این مطلب که جلسات ما صوری نیست اظهار داشت:این جلسات با برنامه و هدفمند در جهت حل مشکلات برگزار می گردد؛ جلساتی شفاف که به دلیل قرار گرفتن در سامانه ملی پایش همه مقامات حتی وزیر کشور هم می تواند آن را رویت کند.
رئیس شورای شهر اطاقور با اشاره به این مطلب که یکی از خدمات ارزنده این دور شورای شهر وشهرداری صدور سند شهری است گفت:با پشتکار نورخواه نایب رییس شورای شهر در صدور سند شهری از شهرهای دیگر سبقت گرفته ایم؛بطوریکه ۸۰۰ پرونده در شرف صدور قرار گرفته اند.
وی اضافه کرد: اگهی پرونده های ما برای صدور سند در روزنامه درج شده است و باتوجه به اینکه اعلام شد صدور سند مالکیت باید جزء برنامه اصلی شهرداری باشد به جد دنبال صدور سند می باشیم.
ملاپور با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات شورا وشهرداری دفع ابهای سطحی می باشد گفت:ما در اکثر نقاط شهر که آب گیر بوده لوله گذاری انجام داده ایم ؛بطوریکه می توانم بگویم انقلابی در این زمینه در شهر اطاقور انجام داده ایم.
وی با تاکید براین که اسفالت در برنامه کاری ما قرار دارد بیان داشت:یکسری از خیابانها اسفالت شده و یکسری خیابانها وکوچه ها، مثل کیش پشت،بلوار شورا،کوچه شمشاد ۳و۶ و مناطقی از لک پشت زیرسازی انجام گشته وبه زودی اسفالت خواهند شد.
وی عنوان کرد:از کارهای دیگر این شورا وشهرداری، دیوارنویسی و رنگ امیزی جداول بود که با همکاری روابط عمومی و نورخواه نایب رییس شورا این کار به زیبایی هرچه تمام انجام شده است.
وی در پایان گفت:گل کاری وزیبایی بلوارها از اقدامات خوب این مجموعه بود که امسال انجام دادیم .قبلتر شهر کومله را به دلیل این محاسن زبانزد بود اما امسال ما در این زمینه پیشی گرفتیم.

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …