چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر رشت در جلسه برنامه ریزی دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان: آمادگی شورا و شهرداری رشت برای همکاری در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان

رئیس شورای شهر رشت در جلسه برنامه ریزی دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان:

آمادگی شورا و شهرداری رشت برای همکاری در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورا و شهرداری رشت نهایت همکاری به منظور مشارکت در برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان را با متولیان امر انجام می دهد تا بخش اندکی از دین خود را نسبت به شهدای گرانقدر ایفا کنیم.

همای خبر-  نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در نشست با جمعی از فرماندهان سپاه در ساختمان شهرداری رشت در راستای برنامه ریزی برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان اظهار کرد: ان شاا بتوانیم با برنامه ریزی های مناسب ،گوشه ای از رشادت ها و ایثار دلاورانه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به خوبی برای نسل نوجوان و جوان به نمایش بگذاریم.

وی به تجربه برگزاری نخستین کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان در شهر رشت اشاره کرد و گفت: این تجربه بسیار خوب و ماندگار بود و هنوز از این کنگره به عنوان الگویی مناسب نام برده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اجرای نخستین کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان در مدت زمان کوتاهی برنامه ریزی شد تصریح کرد: در این دوره زمان مناسب را در اختیار داریم و همچنین با تجاربی که از برگزاری نخستین کنگره در رشت کسب کردیم ، یقینا می توانیم دومین کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان را به مراتب بهتر و با شکوهتر برگزار کنیم.

کارگرنیا با تاکید به ساخت المان ها و نمادهایی مرتبط با این کنگره افزود: المان ها و یادمان هایی که در این دوره ساخته می شوند باید ماندگاری داشته باشند و پس از اتمام کنگره در نقاط مختلف شهر نصب شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها به دنبال قهرمان پروری هستند بیان کرد: قهرمانان ایران اسلامی هشت سال در مقابل رژیم متجاوز عراق و همدستانش ، دلاورانه از آب و خاک و عزت ایران اسلامی دفاع کردند و این قهرمانان همیشه جاویدان و رشادت هایشان باید به خوبی به جهان معرفی شوند و در این راستا تمامی سازمان های شهرداری رشت از جمله سازمان فرهنگی اجتماعی ،سیما و منظر و .. از آمادگی لازم به منطور اجرای طرح های این کنگره برخوردار هستند.

About نسرین عشقی

Check Also

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید گیلان یک قطب صنایع غذایی در …