چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر رشت : شهرداری رشت برنامه مدونی ندارد / جابجایی مکرر کدهای بودجه توسط شهرداری رشت

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه هیچ برنامه مدونی در شهرداری وجود ندارد گفت: هیچ برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدتی در شهرداری رشت وجود ندارد و ان شاا با بهره مندی از نظرات کارشناسان ،دانشگاهی ، شهرداری بتواند برنامه های مدونی را برای شهر ترسیم کند.

به گزارش همای خبـر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ،محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه دسترسی  به رسانه های مجازی تا حدودی محدود شده است اظهار کرد: به همین علت نمی توانیم جلسات شورای رشت را از طریق پخش زنده در معرض دید شهروندان قرار دهیم .

وی به تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز اشاره کرد و گفت  : ضمن محکومیت چنین اقدامات خبیثانه ای برای روح تمامی شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان از درگاه باریتعالی شفای عاجل آرزومندم.

کارگرنیا با اشاره به پیش رو بودن هشتم آبان مصادف با سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) درباره این نوجوان بسیجی فرمودند: رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و به زیر تانک می رود و یقینا این نوجوان شهید الگویی بزرگ برای نسل نوجوان و جوان کشور است.

جابجایی مکرر کدهای بودجه توسط شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ارسال لوایح مکرر پیرامون جابجایی کدهای بودجه شهرداری رشت بیان کرد: علیرغم اینکه تمامی کدهای بودجه شهرداری رشت در سال ۱۴۰۱ با دقت کامل بررسی شد و شورا در برخی از ردیف های بودجه مبالغی را حتی بیشتر از پیشنهادات شهرداری در نظر گرفت ، اما با تمامی این تفاسیر دائما شاهد ارسال لوایح از سوی شهرداری با هدف جابجایی کدها هستیم.

فقدان برنامه مدون در شهرداری رشت

کارگرنیا با بیان  اینکه متاسفانه در شهرداری رشت هیچ گونه برنامه مدونی مشاهده نمی شود افزود: هیچ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی در شهرداری رشت وجود ندارد و ان شاا با بهره مندی از نظرات کارشناسان  دانشگاهی ، شهرداری بتواند برنامه های مدونی را برای شهر ترسیم کند.

تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت بر اساس نیازسنجی در محلات

وی با اشاره به اینکه اخیرا نامه ای را برای همکاران شورایی ارسال کردم تصریح کرد: از همکاران شورایی تقاضا کردم تا با توجه به نیاز سنجی هایی که از حوزه های انتخابیه دارند، با بهره مندی از مشاورانی که نسبت به محلات مختلف شهر نیز آشنایی دارند و همچنین استفاده از نظرات افراد ریش سفید و آشنا به محلات ، بتوانیم برای سال ۱۴۰۲ بودجه ای متناسب با نیازهای محلات شهر تدوین کنیم .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …