چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس شورای شهر لاهیجان در مراسم تودیع ومعارفه شهرداران:از شهردار جدید می خواهیم که در کنار توجه به امور شهری به حلقه مفقوده فرهنگ عنایت داشته باشند

اختصاصی همای گیلان:درمراسم تودیع ومعارفه شهرداران لاهیجان رئیس شورای شهرلاهیجان  طی سخنانی گفت:با ورود مهمان عالی رتبه از استان قزوین  مشخص است که آگشته انسان قویی هستید ومطمئن هستم که می توانید برای شهر ما بسیار اثر گذار باشید

DSCN2009

مهربان تصریح کرد: اعضای شورای شهر در کمتر از زمان ممکن تلاش کردند طی جلسات فشرده برای ارائه خدمت بهتر به مردم این شهر از فردی با سوابق و تحصیلات تخصصی برای لاهیجان در نظر بگیرند.
وی افزود: با توجه به شرایط لاهیجان و گردشگرپذیر بودن ان انتظار اتست که شهردار جدید در آستانه نزدیک بودن به سال نواز تجارب تخصصی خود برای رفع مشکلات این شهر تلاش مضاعفی را بنماید.
رئیس شورای شهر لاهیجان با اعلام تشکر از کحالی شهردار پیشین ومرتضی پور سرپرست شهرداری گفت :طی مدتی که مرتضی پور سرپرست شهردار ی بودند اقدامات خوبی همچون پرداخت معوقات وپیگیری مشکل حقوقی جزیره ومسائل دیگر پرداختند.

مهربان ادامه داد : لاهیجان شهریست با پتانسیل ها وقابلیت های خدادادی ریشه در فرهنگ قوی دارد وخواستگاه مذهب تشیع است انتظار می روددر کنار تقویت مسائل شهری وتوریستی به حلقه مفقوده فرهنگ توجه شود.

About سردبیر ارشد

Check Also

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ ارزش ها و فضایل اخلاقی بود

در دیدار مدیرکل صمت گیلان با خانواده شهید تقی‌پور مطرح شد: انقلاب ما، برای حفظ …