چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس مسکن و شهرسازی صومعه سرا خبرداد برآورد ۸۰ درصد میزان خسارت به واحدهای مسکونی صومعه‌سرا

رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا از برآورد خسارت وارده به واحدهای مسکونی روستایی و شهری صومعه‌سرا خبر داد و گفت: ۸۰ درصد میزان خسارت به زودی برآورد می‌شود.
139211151758156482052413

عبدالله محافظت‌کار  با بیان اینکه راه‌های داخل بافت روستایی مسدود است، اظهار کرد: مسئولان اجرایی در حال برآورد خسارت های وارده به خانه‌های روستایی و شهری هستند.

وی افزود: بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا برای برف روبی روستاهای این شهرستان چهار دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و ۲۱ دستگاه کمپرسی برای برف روبی در اختیار بخشداری و شهردار‌ی‌ها قرار داده است.

رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی صومعه سرا گفت: از روز ۱۲ بهمن این ماشین آلات در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا به امروز فعالیتشان برای برف روبی ادامه دارد.

محافظت‌کار با بیان اینکه فردا ۸۰ درصد بررسی خسارت انجام می‌شود، تصریح کرد: آمار خانه‌ها خسارت دیده در شهرستان و روستاهای اطراف در حال بررسی بوده و هنوز هم تمام نشده است./تسنیم

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …