چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس هیئت فوتبال رودسر:شهرداری رودسر فوتبال ساحلی را دگرگون ساخت

 اختصاصی همای گیلان:رئیس هیئت فوتبال رودسر در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت;تیم باشگاه خزر در گروه شمال ایران و در مسابقات لیگ برتر دور  رفت  مقام اول را بدست اورد.

 

جمشیدی افزود ::این تیم با داشتن بازیکنان نامی جهان احمدزاده و عبدالهی و باسرمربیگری وحید قاسمی پور و حسین علیجانی و سرپرستی حسین زالفی با حمایت همه جانبه شهرداررودسر خداداد قنبرزاده و شورای شهر توانست این مقام را بدست اورد

وی اظهاز داشت :در حال حاضر شهر رودسر بهترین زمین فوتبال ساحلی را داراست و امکاناتی را که اخیرا توسط شورا و شهردارافزوده شده است بسیار حائز اهمیت می باشد.
رییس هیئت فوتبال رودسر اذعان داشت : این رشته ی ورزشی در شهر رودسر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در مسابقات شاهد حضور چندین هزار نفری تماشاگران خوب هستیم که امیدوارم با مدیریت همه جانبه مسئولین و شهردار  محترم در ضلع شرقی زمین جایگاه دیگری برای تماشاگران ایجاد نماییم
جمشیدی در ادامه گفت: رختکن ,اتاق داوران و مسئولین, جایگاه vipو نورافکن مواردی است که الحمدلله در شرف احداث می باشد.
وی تصریح کرد:با حضور شهردار  و شورای شهر رودسر خوشبختانه فوتبال ساحلی رودسر توانسته خیل عظیم مشکلات خود را بکاهد و به پیشرفت  روزافزون دست یابد.
رئیس هیئت فوتبال رودسر در پایان گفت :از تمامی دوستداران و علاقمندان به این رشته ورزشی خواستاریم با نگاه ویژه ی خود به پیشرفت این ورزش محبوب کمک نمایند تا در اینده ای نزدیک شاهد افتخارآفرینی در این  رشته باشیم.

About

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …