چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس هیات مدیره شرکت روگاگستر تاکید کرد: از مسئولین میخواهیم در کنار کشاورزی و گردشگری گیلان برای رشد و توسعه استان به صنعت توجه بیشتری داشته باشند

رئیس هیات مدیره شرکت روگاگستر تاکید کرد:

از مسئولین میخواهیم در کنار کشاورزی و گردشگری گیلان برای رشد و توسعه استان به صنعت توجه بیشتری داشته باشند

در سال رشد تولید و مهار تورم شرکت روگاگستر با بهره گیری از تجربه فنی چند دهه فعالیت صنعتی و تولیدی و برای تقویت کیفیت ساخت و سازهای استان گیلان همایش آموزشی و ارتقای کیفی اجرای تاسیسات ساختمان در غرب گیلان را برگزار نمود.

 

از مسئولین میخواهیم در کنار کشاورزی و گردشگری گیلان برای رشد و توسعه استان به صنعت توجه بیشتری داشته باشند

همای خبر نقل از انعکاس آزاد- در سال رشد تولید و مهار تورم شرکت روگاگستر با بهره گیری از تجربه فنی چند دهه فعالیت صنعتی و تولیدی و برای تقویت کیفیت ساخت و سازهای استان گیلان همایش آموزشی و ارتقای کیفی اجرای تاسیسات ساختمان در غرب گیلان را برگزار نمود.

در این جلسه که با استقبال مهندسین و فعالین صنعت ساختمان در تالش برگزار شد سیدامیرحسین علوی رییس هیات مدیره شرکت روگاگستر ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه همکاران خودبا اشاره به تاریخ غنی غرب گیلان و مردمان شجاع و بااصالت تالش و آذری های مقیم آنجا توجه به کیفیت تاسیسات ساختمانی را بعنوان بخش قابل توجه و موثر در عمر ساختمان مهم دانست و از مجریان این صنعت جهت مشارکت در برنامه ارتقا کیفیت ارائه خدمات به مصرف کنندگان تقدیر نمود.

سیدامیرحسین علوی اهمیت توجه به صنعت گیلان باعنایت به ظرفیتهای غنی سرمایه انسانی گیلان را موضوع مهم موردنیاز برنامه ریزی استان عنوان و از همه مسئولین خواست تا به صنعت در کنار کشاورزی و گردشگری گیلان برای رشد و توسعه استان توجه بیشتری نمایند.

در این برنامه مطالب علمی مهمی درموضوعات مرتبط با کیفیت لوله و اتصالات ساختمانی از مواد اولیه مصرفی،فرایند تولید،کنترل کیفیت و اجرای درست ارائه گردید که مورد استقبال مجریان و مهندسین واقع گردید.

درپایان باحضور مهندس رحیمی رییس شورای شهرستان تالش از شرکت کنندگان تقدیر بعمل آمده و بیمه نامه مجریان تقدیم گردید.

About نسرین عشقی

Check Also

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/ بیش از ۱۴۰ طرح نیمه …