چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل خبر داد.

 

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در جاده‌های رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین به غیر از خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز و فردا در محورهای مذکور ممنوع است.

وی به مسافرت‌ها در ۱۲ و ۱۳ دی ماه جاری به گیلان اشاره کرد و افزود: ترافیک در جاده رشت ـ قزوین و آستارا ـ اردبیل اکنون روان است اما پیش‌بینی می‌شود ترافیک در این دو محور اصلی گیلان سنگین شود.

رستگار در ادامه با بیان اینکه بارش برف در محور اسالم به خلخال و دیگر محورهای کوهستانی گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای مذکور را دارند، خودروی خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

*بارش برف و باران در گیلان

کارشناس هواشناسی گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز بارش باران و برف در این استان خبر داد و گفت: هوای گیلان با نفوذ سامانه بارشی به کرانه‌های جنوبی دریای خزر بارانی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق سردسیر جلگه به صورت برف است.

یوسف میره‌جینی با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا افزود: بارش برف و باران امروز ادامه دارد و از روز جمعه دمای هوا افزایش می‌یابد.

About

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …