چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی است

همای گیلان:رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت گفت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهرداد دارسرایی امروز در جمع خبرنگاران در مورد روند بررسی و رسیدگی به پرونده مجتمع تجاری آدینه رشت اظهار داشت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی قرار داد.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت با تأکید بر اینکه رأی پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک صادر می‌شود در مورد زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده نیز عنوان کرد: جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات متهم این پرونده در اواسط مرداد امسال برگزار خواهد شد.

دارسرایی با اشاره به اینکه متعاقب آخرین جلسه رسیدگی، رأی مقتضی و قانونی پرونده شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه صادر می‌شود در توضیح این مطلب که آیا برای این پرونده رأی صادر شده است یا خیر تصریح کرد: هنوز برای پرونده کیفری مجتمع تجاری آدینه رشت رأی صادر نشده است.

وی در مورد پرونده‌های حقوقی مجتمع تجاری آدینه موارد دیگری را نیز بیان داشت و در تشریح این مطلب خاطرنشان کرد: پرونده‌های حقوقی با تقدیم دادخواست از ناحیه خواهان‌ها در دادگستری رشت در حال رسیدگی است که با طی مراحل قانونی، تصمیم نهایی پیرامون آن‌ها گرفته می‌شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …