چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کل دادگستری گیلان: وضعیت نابسامان شهر صنعتی رشت نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است 

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: وضع نابسامان آسفالت راه ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است.

همای گیلان به نقل  از ایسنا/حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا از وضعیت نابسامان مدیریت و نگهداری شهر صنعتی رشت انتقاد کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با انتقاد شدید از نحوه مدیریت شهر صنعتی رشت و وضعیت نابسامان نگهداری این شهرک، گفت: وضع نابسامان آسفالت راه ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه بوده و لازم است متولیان امر در اسرع وقت برای رفع این معضلات اقدام نمایند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه مشکلات شهر صنعتی رشت با تدبیر و عزمی جدی و مشارکت کارخانجات مستقر در آن قابل حل است، تصریح کرد: لازم است مدیریت شهرک های صنعتی برنامه زمان بندی شده برای رفع مشکلات موجود را به دادستانی ارایه و سریعا اقدام کنند در غیر اینصورت به دلیل ترک فعل و اهمال در انجام وظایف، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همدلی همه نهادهای دست اندرکار، موجب گازرسانی گسترده به روستاهای تالش شده است

همدلی همه نهادهای دست اندرکار، موجب گازرسانی گسترده به روستاهای تالش شده است   مدیرعامل …