چاپ مطلب چاپ مطلب

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت: گویا برخی از جایگاه های دولتی شورا را به رسمیت نمی شناسند/ ارتباط سازنده اعضای شورا با دستگاه های دولتی/ ورود فرماندار رشت به اختصاص زمینی برای ساماندهی مشاغل پسر خطر رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت: گویا برخی از جایگاه های دولتی شورا را به رسمیت نمی شناسند/ ارتباط سازنده اعضای شورا با دستگاه های دولتی/ ورود فرماندار رشت به اختصاص زمینی برای ساماندهی مشاغل پسر خطر رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با فرماندار رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم رشت هستند اظهار کرد: افکار عمومی و شهروندان مطالبات خود را از شورا می خواهند اما متاسفانه در برخی از جایگاه های دولتی گویا هنوز شورا را به رسمیت نمی شناسند.

مسعود عباس نژاد با انتقاد از عدم دعوت از اعضای شورا در جلسه معارفه استاندار گیلان و یا جلسات تصمیم گیری پیرامون حوزه مدیریت شهری افزود: انتظار داریم ارتباطات سازنده ای از این بابت ایجاد شود و از فرماندار رشت به عنوان مقام عالی دولت در حوزه شهرستان رشت انتظار داریم بابت توجه به این مهم به معاونتهای فرمانداری رشت تاکید شود تا در جلساتی که با موضوعیت حوزه مدیریت شهری رشت برگزار می شود حتما رئیس شورای رشت به عنوان نماینده در این جلسات حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اختصاص زمینی به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم و پرخطر رشت بیان کرد : گویا اخیرا قرار شد این زمین به منظور احداث مسکن ملی اختصاص پیدا کند و از فرماندار رشت تقاضا داریم به این موضوع ورود کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت: حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود رشت جزو برنامه های شورای ششم رشت است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود رشت برای بازگشت مجدد به روزهای اوج و حضور در لیگ برتر فوتبال کشور جزو برنامه های شورای ششم رشت است.

به گزارش همای گیلان نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محمد حسین واثق کارگرنیا بهمراه دو تن از اعضای شورا آقایان عباس نژاد و کریمی کرنق عصر امروز در دیدار با مهندس نوید مالک باشگاه فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: در دوران فعالیت شورای چهارم رشت با حمایت هایی که از این تیم ریشه دار و مردمی انجام شد ، اتفاقات خوبی رقم خورد و شاهد حضور این تیم در لیگ فوتبال برتر کشور بودیم.

وی با تاکید به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت مورد علاقه و حمایت مردمان این شهر است افزود: سپیدرود تیم با قدمتی است که در گذشته های نه چندان دور حرفهایی بسیاری برای گفتن در فوتبال کشور داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حمایت اعضای شورای ششم رشت از تیم های سپیدرود و داماش بیان کرد: امیدواریم با حمایت هایی که انجام می شود بار دیگر شاهد روزهای اوج این دو تیم محبوب رشتی و شادمانی هوادارانشان باشیم.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …