چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت : به مناسبت فرارسیدن نوروز؛ تردد با اتوبوسهای شهری رشت در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ رایگان است/ ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در رشت تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت :

🔺 به مناسبت فرارسیدن نوروز؛
تردد با اتوبوسهای شهری رشت در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ رایگان است

🔹 ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در رشت تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۲


اختصاصی همای گیلان- مسعود عباس نژاد در گفتگویی با همای گیلان گفت: به رسم میزبانی از میهمانان نوروزی و عیدی بخش حمل و نقل شهری به شهروندان، تردد در سطح شهر رشت در روزهای دوم و سوم فروردین ۱۴۰۲ رایگان است.

عباس نژاد همچنین از ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس برخوردار از اعتبارات دولتی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری رشت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.
وی اظهار داشت: ‌هم اکنون ۳۶ دستگاه اتوبوس در سطح شهر در حال فعالیت است و در تلاشیم تا با رفع نقص تعدادی دیگر، این رقم را به ۶۰ عدد برسانیم تا بخش عمده ای از کمبود اتوبوس در رشت جبران شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اشاره داشت: رسیدن به عدد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس حداکثر تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ هدف مورد نظر مدیریت حمل و نقلی شهر برای رفاه شهروندان است که پیگیر آن هستیم.

وی با ذکر اینکه برون سپاری و خصوصی سازی در سازمان اتوبوس‌رانی راهکاری است که احتمالا انجام خواهیم داد گفت: به شهروندان اطمینان میدهیم حمل و نقل شهری و به خصوص ناوگان اتوبوسرانی در سال جدید وضعیت بسیار مطلوبتری خواهد یافت.
وی همچنین اشاره داشت: تخصیص خطوط ویژه برای مسیر منتهی به باغ رضوان در روزهای پنج شنبه از دیگر اجراهایی است که بزودی در حوزه حمل و نقل شهری محقق خواهد شد.///

عباس نژاد همچنین امروز در صحن علنی شورا با اشاره به کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر به لزوم خرید ملک و احداث چند پارکینگ در بافت مرکزی شهر توضیح داد: پس از پیگیری های مداوم شورا و ورود سازمان بازرسی مقرر شده است که شهرداری رشت از محل عوارض ساختمانی مبالغی را به خرید ملک و احداث پارکینگهای عمومی اختصاص دهد تا فضای تردد در خیابانها افزایش یافته و بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …