چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در جلسه کارگروه پیاده راه :  کاشت نهال در سطح شهر با هر تعداد ممکن از هم اکنون آغاز شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در جلسه کارگروه پیاده راه :

 کاشت نهال در سطح شهر با هر تعداد ممکن از هم اکنون آغاز شود/

عملکردهای خوب و مؤثر در بدنه شهرداری، شناسایی و تشویق شوند/
می‌توان با امکانات موجود نیز عملکردهای مؤثر داشت

علیرضا تاج شهرستانی در جلسه کارگروه پیاده راه فرهنگی رشت که امروز دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان شهرداری منطقه دو تشکیل شد ، توصیه داشت در آستانه بهار توسط سازمان سیمامنظر بصورت حداکثری و تا هر سقف و تعداد ممکن نهال و درخت کاشته شود و در فضاهای دسترس به خصوص در محلاتی که کسری سرانه فضای سبز دارند، درخت کاشته شود.

همای خبر- اختصاصی /

وی تاکید کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز در محلات تازه تاسیس حتما فضاهایی را برای کاشت درخت وایجاد فضای سبز شهری در نظر بگیرد.

وی بر لزوم انجام امور عمرانی، زیباسازی با امکانات و شرایط موجود تاکید و افزود: در آستانه نوروز هستیم و توقع این است که امور مربوط به زیباسازی و سیمامنظر از هم اکنون آغاز شود، و مانند سال گذشته نشود که عملیات رنگ آمیزی و آماده سازی شهر انباشته شد و در اسفند با شتاب ، بدون زیرساخت اصولی و عجولانه به انجام رسید.

تاج شهرستانی به نماینده سازمان سیما منظر که در جلسه حضور داشت تاکید کرد آماده سازی سیمای شهر رشت برای استقبال از نوروز از هم اکنون آغاز شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ضمن تقدیر از شهردار منطقه دو برای تلاشهایی که در راستای ساماندهی پیاده‌ راه فرهنگی انجام شده، گفت: مدیریت هزینه ها و سرمایه های انسانی امری مهم است و افراط و تفریط در امور مخرب است.

وی با ذکر اینکه متاسفانه در فرهنگ سازمانی عقب افتاده ایم گفت: برخی مسئولان در شوراهای قبل مدعی هستند که درزمان مدیریت خود ۲۰۰ عضو به پرسنل شهرداری افزوده اند و سوال من از آنان این است که کارآیی و تاثیرات ورود آنها تاکنون برای این شهر چه بوده است؟!
آیا عملکرد مفیدی داشته اند یا اکنون و در عمل ، نیروی سربار شهرداری رشت محسوب میشوند؟!

وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان و اهمیت وظایف مسئولان ساماندهی مشاغل نیز گفت: ساماندهی دستفروشان در چهره شهر بسیار مؤثر است و میتوان سازوکاری اندیشید که ضمن رضایت دستفروشان ، شاهد نظم و عدم سد معبر در معابر نیز باشیم و توجه به همین امور به ظاهر ساده میتواند چهره شهر را مغشوش و یا منظم نشان دهد.

تاج شهرستانی در این جلسه گفت: از کارهای خوب انجام شده در تمامی سازمانها و بدنه شهرداری تقدیر میکنیم و معتقدیم کارهای مثبت و خدمات دلسوزانه باید اعلام شوند.

این عضو پارلمان شهری در پایان ضمن گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت امام علی علیه السلام، روز پدر را به همشهریان و پدران حاضر در جلسه تبریک گفت.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …