چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت : رسانه ملی از مردم گیلان عذرخواهی کند

?رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت گفت: رئیس رسانه ملی باید از مردم گیلان به دلیل پخش سریال وارش رسما عذرخواهی کند.

?به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت فاطمه شیرزاد با انتقاد از پخش سریال وارش که در آن به طور مکرر به مردم گیلان توهین شده است افزود: در گذشته شاهد پخش سریالی به نام سرزمین مادری بودیم که توهین به ایل بختیار و تحریف در تاریخ از آن برداشت می شد.

?وی با بیان اینکه در پی پخش سریال سرزمین مادری موج اعتراضات در استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و .. شکل گرفت گفت: در آن سال رئیس وقت رسانه ملی شخصا و رسما از مردم عذرخواهی کرد و از ادامه پخش سریال ممانعت شد.

?رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مردم گیلان نیز اعتراض خود را نسبت به پخش سریال وارش نشان داده اند بیان کرد: به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ صدا و سیما و با توجه به شناختی که نسبت به نوع نگاه رئیس سازمان صدا و سیما دارم انتظار می رود وی به واسطه پخش سریال پُر از توهین وارش شخصا از مردم گیلان عذرخواهی نماید و از ادامه پخش این مجموعه جلوگیری کند.

?شیرزاد با انتقاد از عدم نظارت صحیح به فیلمنامه ها افزود: متاسفانه طی سالهای اخیر شاهد تکرار چنین بی مبالاتی هایی هستیم و انتظار داریم نظارت بیشتری در حوزه فیلم نامه ها انجام شود و حفظ اتحاد ملی سرلوحه تمامی امور باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …