چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت خبر داد: برگزاری چله مهربانی در رشت

?رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت از برگزاری چله مهربانی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در سالن اجتماعات ناجا خبر داد.

?به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت فاطمه شیرزاد اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا مراسمی در ۲۹ آذر در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان واقع در میدان رازی رشت با مشارکت سازمان های مردم نهاد و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت ساعت ۱۷ و سی دقیقه الی بیست شب با عنوان چله مهربانی برگزار می شود.

?وی با انتقاد از عدم پرداخت حق بیمه کارکنان شهرداری رشت افزود: متاسفانه معوقات بیمه ای پرسنل شهرداری رشت پرداخت نمی شود و از این بابت مشکلات فراوانی برای پرسنل این مجموعه ایجاد شده است و انتظار داریم شهردار رشت به طور جدی به این موضوع ورود کند.

?رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تاخیر در پرداخت حق بیمه موجب فاصله افتادن ما بین سنوات خدمتی پرسنل شهرداری رشت می شود گفت: برخی از پرسنل شهرداری رشت با توجه به عدم دریافت فاکتورهای بیمه ای از خدمات بیمه تکمیلی شهرداری رشت خارج شدند و این موضوع تاسف برانگیز است.

?شیرزاد با انتقاد از پلمپ دفتر فعالیت یکی از پرسنل شهرداری رشت بیان کرد: امروز شاهد پلمپ دفتر یکی از کارکنان شهرداری رشت بدون حکم قضایی بودیم و این در حالی است که شهردار رشت دیروز در تهران حضور داشت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …