چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت: خون شهید سلیمانی حماسه اتحاد را رقم زد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت گفت: خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچون حیات پُر برکتشان حماسه بزرگ اتحاد ملت ایران را بیش از پیش رقم زد و دنیا را وادار کرد عظمت و اقتدار ملت ایران را نظاره گر شود.

به گزارش همای گیلان و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت فاطمه شیرزاد در حاشیه مراسم نکوداشت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مهدیه رشت اظهار کرد: آمریکای جنایتکار با ترور سردار شهید سلیمانی بزرگترین اشتباه راهبردی خود را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی خشم و انزجار ملت آزاده جهان بالاخص ملت شهیدپرور ایران اسلامی را به همراه داشت افزود: خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران بسیار ناگوار بود و همه یکصدا خواستار گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکای جنایتکار شدند و به حول و قوه الهی و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسخی کوبنده به آمریکای جنایتکار دادند.

شیرزاد با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت در ایران و ایرانی نهادینه شده است بیان کرد: ملت ایران از شهادت هراسی ندارند و در راه حفظ ارزش های اسلام و انقلاب از نثار جان خود نیز دریغ نمی کنند و بارها این مهم را در عمل به دنیا به اثبات رسانده اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به حضور پرشور شهروندان در مراسم نکوداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مهدیه رشت افزود: حضور پُر شور اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان از علاقه و ارادت مردم به شخصیت والا و مردمی شهید سلیمانی دارد و امیدواریم تمامی مسوولان با تاثیرپذیری از این شهید گرانقدر همواره در عرصه خدمت به مردم در صف نخست جهاد و خدمت باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …