چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت: وحدت در هدف رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: وحدت در هدف و مقصد رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

همای گیلان، محمد حسن عاقل منش با حضور در مراسم محفل انس با قرآن کریم در نهمین روز از برگزاری جشنواره فجر رشت اظهار کرد: در جریان انقلاب هدف استقرار جمهوری اسلامی و مقصد تبیین حکومت دینی و اسلامی بوده است.
وی افزود: تمامی اقشار مختلف کشور با انسجام ، وحدت ، یکپارچگی و با پیروی از امام خمینی(ره) در مقابل تمامی توطئه های داخلی و خارجی ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.
عاقل منش بیان کرد: اتحاد و همدلی در بین ملت ایران موجب شد تا امروزه شاهد بزرگداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیروی از مقام عظمای ولایت رمز ماندگاری انقلاب است گفت: قرآن کریم می فرماید: به ریسمان محکم الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.
عاقل منش حضور همیشگی مردم در همه صحنه های انقلاب را از دیگر دلایل ماندگاری انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در تمامی سختی ها و در هر شرایطی از انقلاب دفاع کردند و کماکان در این مسیر مستحکم و استوار هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطراه شهدای ایران اسلامی بیان کرد: شهدای مدافع حرم نشانه عشق و وفاداری ملت به اهداف انقلاب اسلامی هستند .
در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم بابک نوری هریس تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور …