چاپ مطلب چاپ مطلب

رامین علیزاده، شهردار ماسال: اولویت فعلی شهرداری توسعه زیر بنایی است

رامین علیزاده، شهردار ماسال:

اولویت فعلی شهرداری توسعه زیر بنایی است

رامین علیزاده یکی از شهرداران موفق در غرب استان گیلان است.وی طی مدت فعالیت یک و نیم ساله اش توانست اقدامات و تلاش های موثری برای بهبود عملکرد شهری انجام دهد، بطوری که طی این مدت استاندار گیلان در تیر ماه سال گذشته به دلیل تلاش‌های ارزنده در حوزه مدیریت شهری و خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایت مندی مورد تقدیر استاندار قرار گرفت.

اسدا…عباسی به مناسبت روز شهردار در سال جاری نیز وی را به عنوان یکی از شهردا آن برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

*یکی از علل موفقیت رامین علیزاده را می توان تعامل و همکاری با اعضای شورای شهر و همکاری مستمر با فرمانداری شهرستان دانست،*

 

چرا که طبق بر رسیهای انجام شده مهندس گیل چالانی، فرماندار ماسال وی را یکی از شهرداران موفق و پای کار می داند که تعامل و همکاری ایشان با اعضای شورای شهر ، رضایت مندی شهروندان را در پی داشته است.

شهردار ماسال طی گفتگویی با خبرنگار ما طی تصدی شهرداری در خصوص پروژه های اجرا شده ، به نهضت آسفالت اشاره کرد و افزود:

حدود ۷۳ کوچه و معبر به طول ۱۴ کیلومتر به مساحت ۷۰ هزار متر مربع به طول ۱۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری اجرا و در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

*علیزاده با بیان اینکه ماسال به عنوان برند شهرهای توریستی و مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی تعریف شده است، تصریح کرد: زیر ساخت‌های شهر ماسال برای ۴۰ سال گذشته بوده که باید در این زمینه کاستی ها مرتفع گردد.*

 

شهرداری ماسال با اشاره به اینکه اولویت فعلی شهرداری توسعه زیر بنایی است ، تصریح کرد:آسفالت معابر خاکی، روکش آسفالت معابر،پیاده رو سازی، احداث جداول و کابیون و ایجاد بوستان ها و توسعه فضای سبز از جمله اقدامات شهرداری با همکاری و تصویب اعضای شورا بوده است.

وی افزود: فازهای یک و دو پیاده رو سازی خیابان معلم به طول ۲ کیلومتر انجام و به بهره برداری رسیده و هم اکنون فاز دو پیاده رو سازی خیابان طباطبایی در حال انجام‌می باشد و اعتبار در نظر گرفته شده برای ۲ خیابان ۴ میلیارد تومان است.

 

علیزاده طی مدت تصدی شهرداری گفت: بلوار مدرس به طول یک کیلومتر از دو طرف به عرض ۶ متر تعریض و علاوه بر آن ورودی شهر ماسال در پیچ خود بچر به طول ۶۰۰ متر و عرض ۸ متر انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه جدول گذاری و کانیو خیابان های تازه توسعه و زیر سازی انجام شده افزود: طی این مدت حدود ۶ خیابان تازه توسعه، احداث شده و سه بلوار بزرگ از جمله سردار شهید سلیمانی از دو طرف به عرض ۸ متری به طول دو کیلومتر تعریض شده است.

 

شهردار ماسال بودجه تعیین شده برای شهرداری در سال گذشته را ۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در پایان سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان محقق شده است که این رقم در سال جاری ۶۵ میلیاردتومان بوده است که از این بودجه ۳۵ میلیارد تومان برای امورات عمرانی در نظر گرفته شده و تمام تلاش و مجموعه شهرداری بر این است که این بودجه را محقق نماییم.

 

شهردار ماسال در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: برای کاهش برخی هزینه ها ، تعمیرگاه ماشین آلات و وسایل نقلیه ساخت سطل زباله، المان شهری، وسایل بازی پارکها، تیرهای برق راه اندازی کردیم که این اقدامات باعث صرفه جویی ده میلیاردی در هزینه ها شده است.

 

علیزاده در خاتمه گفتگو تفکیک زباله از مبدأ طی یک سال اخیر را از جمله اقدامات موثر خواند و افزود: راه اندازی لندفیل موقت زباله در فضایی محصور به طول ۶۰۰ متر مربع عنوان کرد.

گزارش از : عطیه نصرتی/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …