چاپ مطلب چاپ مطلب

راه‌های تنفس اقتصادی باشگاه بسته شده است دل نوشته مالک باشگاه سپیدرود رشت: تنهای‌مان گذاشتند!

آنچه مردم شهرم باید بدانند همین بس که راه‌های تنفس اقتصادی باشگاه بسته شده و به این نتیجه رسیدم که در این شهر بر خلاف سایر نقاط کشور کسی اعتقادی به بقای سپیدرود و کمک به آن ندارد و اینجانب هم در این شرایط خاص نه توان توجیه مسئولین منتخب شهر را دارم و نه توان اینکه استاندار محترم را جذب تیم نمایم!

همای خبر، علیرضا نوید، مالک باشگاه سپیدرود پس از ۵ سال بی‌مالک بودن سپیدرود، دل به دریا زد و با مرتفع کردن مشکلات و موانع مالکیتی به بلاتکلیفی سپیدرود در مبهم بودن مساله مالکیت سپیدرود، پایان داد.

در حالی که حدود یک سال از ورود مهندس نوید به سپیدرود گذشته است، وی در حل مسائل و مشلات سپیدرود که اغلب از سالیان گذشته به ارث رسیده است تنها مانده و در این شرایط سخت اقتصادی کمار کسی پیدا شده که دست یاری به وی بدهد.
در زیر دل نوشته نوید خطاب به مسئولان سیاسی، ورزشی و اقتصادی استان را مشاهده می‌نمایید، با این امید که مسئولان عالی رتبه گیلان از جمله استاندار محترم بداند که سپیدرود عزیز با بیش از ۵۴ سال قدمت در هر نقطه دیگر کشورمان مشغول به فعالیت بود، بدون تردید مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان قرار می‌گرفت.

همانطور که سپاهان در اصفهان، تراکتور در تبریز، نساجی در مازندران و پرسپولیس و استقلال در تهران چنین شرایطی دارند. یادمان باشد که تیم‌های قدیمی و ریشه دار را باید با هم مقایسه کرد و تیم‌های تازه تاسیس و نوبنیاد را با یکدیگر.

«ضمن عرض ارادت به مردم شریف رشت. اینجانب حسب وظیفه شهروندی در آذر ماه. سال ۱۴۰۰ ضمن هماهنگی با برخی مدیران ارشد استان گیلان و شهر رشت جهت جلوگیری از اتفاقات نامیمون برای تیم محبوب سپیدرود که در قلب مردم شریف رشت جایگاه ویژه‌ای دارد ورود کردم و تا امروز بدون هیچ آورده‌ای از تیم سعی نمودم با اتکا به خداوند قادر و متعال در رفع موانع مالی و مدیریتی تیم از اندوخته‌های شخصی خود هزینه کنم.

اما در طول تاریخ ورود اینجانب که عملکرد آن توسط هواداران واقعی تیم می‌تواند تجزیه و تحلیل شود، متاسفانه مسئولان استان و شهر رشت در این راه بس دشوار، تیم محبوب رشت را تنها گذاشته و از حداقل کمک‌هایی که در سال‌های قبل می‌نمودند محروم ساختند.

این در حالی است که بر خلاف شهر مجاور رشت نماینده محترم‌شان نسبت به هموار نمودن مسیر و انجام کمک‌های مالی و معنوی فراوان و بسیج نمودن مسئولین استانی و منطقه آزاد در حمایت از تیم و خدمات به اسپانسر آن جانفشانی می‌کند!

در شهر من رشت از این حمایت‌ها دیده نمی‌شود اما ظاهرا در ۵ سال یتیمی سپیدرود منافعی برای عده‌ای خاص داشته و بدهی‌های بجا مانده آن به اینجانب به ارث رسیده است.

آنچه مردم شهرم باید بدانند همین بس که راه‌های تنفس اقتصادی باشگاه بسته شده و به این نتیجه رسیدم که در این شهر بر خلاف سایر نقاط کشور کسی اعتقادی به بقای سپیدرود و کمک به آن ندارد و اینجانب هم در این شرایط خاص نه توان توجیه مسئولین منتخب شهر را دارم و نه توان اینکه استاندار محترم را جذب تیم نمایم!

لذا پس از ۱۱ ماه اولین زنگ اخطار را برای مردم شهرم بصدا درآوردم و البته این مهم را در ماه گذشته طی نامه‌ای به اطلاع مسئولین رساندم.

در پایان از شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر رشت بخاطر حمایت‌های فراوان تشکر ویژه می‌نمایم.»

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …