چاپ مطلب چاپ مطلب

گلایه فرماندار سیاهکل از یکی از سایت های خبری: تیتر عنوان شده در این سایت از زبان اینجانب مبنی بر عدم اطلاع استاندار از میزان برف سیاهکل کذب محض است

به گزارش همای گیلان کنفرانس خبری فرماندار سیاهکل  با خبرنگاران جراید و اصحاب رسانه برگزار گردید.

SAM_9713

فرماندار سیاهکل در این نشست خبری ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران در بحران برف و اطلاع رسانی این قشر در خصوص افتتاح پروژه های دهه مبارکه فجر و تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان سیاهکل در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ما همیشه و در همه صحنه ها حضور گسترده دارند و مردم همیشه از امام و رهبری حمایت کرده اند زیرا انقلاب ما انقلاب دینی و مذهبی است.

حاجتی افزود: مردم ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که انقلاب اسلامی را که ثمره خون و جانفشانی هزاران شهید و ایثارگری هزاران جانباز است را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد حضور کم نظیر مردم پاسخ دندان شکن است به یاوه گویانی که گفته اند «همیشه گزینه ی نظامی روی میز ماست» که همین شور و نشاط مردم، موجب دلگرمی مسئولین و تقویت عزت و اقتدار ملی می شود.

فرماندار سیاهکل ضمن تشکر از استاندار، معاونین استاندار، مدیران شهرستان سیاهکل که در بحران برف همکاری صمیمانه داشتند اظهار داشت:

متأسفانه یکی از سایت های خبری مطلبی از زبان اینجانب نقل کرده است با این عنوان که استاندار از میزان برف سیاهکل خبرنداشت، که در همین فرصت اعلام می کنم این خبر کذب محض است و گلایه خود را از این سایت اعدام می نمایم.

حاجتی یادآور شد: اینجانب بارها در حضور شما خبرنگاران از زحمات استاندار و معاونین ایشان تشکر نموده ام و عنوان کرده ام که پیگیری ایشان موجب به حداقل رساندن مشکلات در سیاهکل شده است. اینجانب همواره پیام استاندار در بحران برف را به شما اصحاب رسانه ومردم رسانده ام که استاندار و معاونین ایشان طی تماس های مکرر احوال شهرستان را جویا شده اند. حتی استاندار محترم در بحران سیل هم آقای اکبرزاده معاون سیاسی امنیتی وقت را مأمور پیگیری مشکلات سیاهکل نموده انداما این سایت با نوشتن این تیتر باعث تشویش اذهان عمومی گردید و خدمات استاندارد و معاونین و مدیران شهرستان را زیر سؤال برد.

 

حاجتی با بیان این مطلب که سیاهکل کمتر چالش را در بحران برف داشت گفت: ما ستاد بحران را در دیلمان هم تشکیل دادیم.

وی افزود: ما انتظارمان از اصحاب رسانه این است که دست ما را بگیرند و ما را در حل مشکلات یاری نمایند نه اینکه خود با نشر اخبار کذب، مشکل ساز شوند.

فرماندار سیاهکل با بیان این مطلب که این تیتر اصلاً منصفانه نبود اظهار داشت: درب اتاق اینجانب همیشه برای همه مفتوح و گوش همراهم همواره در دسترس و در خدمت همه مردم علی الخصوص قشر خبرنگاران بوده و ادعا ندارم که اینجا مدینه فاضله است اما می توانم ادعا کنم که در حد وسعمان خدمت کرده ایم. مدیران ما زحمات زیادی کشیده اند حتی در این بحران برف حادثه بسیار خطرناکی برای رئیس اداره گاز اتفاق افتاد که خوشبختانه جان سالم به در برد. نمی دانم واقعاً خواسته ی این سایت چه بوده و چه هدفی داشتند.

حاجتی تصریح کرد: اینجانب در حد و اندازه ای نیستم که برای استاندار تعیین تکلیف نمایم. هرچند رضایت خدا و خلق برای استاندار و معاونین ایشان ملاک است اما ما نیز وظیفه نداریم یا نوشتن یک تیتر تمام زحمات خادمین نظام را زیر سؤال ببریم.

SAM_9714

About

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …