چاپ مطلب چاپ مطلب

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا      

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا

انیمیشن ” تبر “از تولیدات یکی از هنرمندان انجمن سینمای جوان لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا راه یافت.

همای خبر– نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نقل از انجمن سینمای جوان ؛ انیمیشن کوتاه “تبر”  به کارگردانی اسماعیل جباری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان لاهیجان و محمد وهابی و به پخش کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت علیمحمد اقبالدار، چهارمین حضور خود را در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی Tracce_cinematografiche_Film_Fest ایتالیا تجربه خواهد کرد.

در خلاصه داستان این انیمیشن کوتاه آمده است: «دو کاراکتر تبر که عاشق همدیگر هستند به همراه یک پرنده ساعات خوشی را در جنگل میگذرانند، از آنجا که یک تبر هستند توسط دستی که از آنها کار میکشد درختان را قطع میکنند. اما اینبار قطع درختان به دوستشان پرنده آسیب میزند و پرنده میمیرد و تبر زن از این اتفاق بسیار متاثر میشود و …

از دیگر عوامل این انیمیشن کوتاه : کارگردان: اسماعیل جباری، فیلمنامه نویس: محمد وهابی، صدابردار: محمدجواد ساداتی ، صداگذار: سروش عابدی، طراح پوستر، تدوینگر و انیماتور: اسماعیل جباری ، تهیه کننده گان  : محمد وهابی و انجمن سینمای جوان لاهیجان

از افتخارات بین المللی این اثر می توان  به : حضور در چهلمین دوره جشنواره بین المللی ورودی اسکار ” فیلم کوتاه تهران – ۲۰۲۳/ حضور در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی ” international silk road film festival” کشور ترکیه ۲۰۲۳/ حضور در هجدهمین دوره جشنواره بین المللی  ” poppy jasper international film festival کشور آمریکا – ۲۰۲۴  اشاره کرد. این جشنواره از تاریخ ۲ تا ۷ جولای ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ همای حبر

About نسرین عشقی

Check Also

۳۱ فروردین (امروز) روز گندم و نان نام گرفت / هفت مناسبت جدید به تقویم کشور اضافه شد

۳۱ فروردین (امروز) روز گندم و نان نام گرفت / هفت مناسبت جدید به تقویم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *