چاپ مطلب چاپ مطلب

راه‌اندازی سیستم خرید آنلاین در لاهیجان

کانون فرهنگی راه شهید لاهیجان سیستم خرید آنلاین را به منظور تأمین مایحتاج مردم راه اندازی کرده است.

همای گیلان، حجت‌الاسلام حسن ملائکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: کانون فرهنگی راه شهید لاهیجان با همکاری این اداره به منظور تأمین مایحتاج مردم اقدام به راه اندازی سیستم خرید آنلاین کرده است.

او به شیوع ویروس کرونا در کشور واستان و همچنین سایر کشور‌ها اشاره کرد و افزود: مردم با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی باید برخی محدودیت‌ها را برای حفظ سلامت بپذیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان گفت: این محدودیت‌ها را جوانان جهادگر هیات‌های مذهبی منتظران امام زمان (عج)، منتظران موعود (عج) و کانون فرهنگی راه شهید با کمک خیران شهرستان لاهیجان پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن ملائکی با اشاره به راه اندازی سیستم خرید آنلاین از سوی کانون فرهنگی راه شهید و با بیان اینکه این راهکاری برای رفع برخی محدودیت‌ها است، افزود: هیات‌های مذهبی از مهمترین کانون‌های جهادی در جامعه دینی هستندو در تمام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

او تصریح کرد: این سیستم با ارسال پیامک اقلام مورد نیاز خانوار‌ها تهیه و وجه آن در زمان تحویل از طریق کارت خوان، قیمت اجناس بدون هزینه پیک قابل پرداخت است که در این روز‌های مقابله با بیماری کرونا اقدامی بسیار پسندیده و کمکی به مردم است.

موکب سلامت صاحب الزمان (عج) تیمی جهادی متشکل از هیئت‌های مذهبی منتظران موعود (عج)، منتظران امام زمان (عج) و کانون فرهنگی راه شهید است که با همکاری خیرین اقلام بهداشتی تهیه و به مراکز بهداشتی سراسر استان توزیع می‌شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …