چاپ مطلب چاپ مطلب

راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک در شهرداری رشت

در یک‌صد و دومین جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک شهرداری رشت به‌منظور ساماندهی املاک و مسیرها تأکید شد.

به گزارش همای گیلان نقل از فارس رشت، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت در ابتدای این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: ربیع‌الاول ماه پر خیروبرکتی است.
حجت جذب با بیان اینکه در برخی از املاک امور تفکیک و خرید توسط شهرداری رشت انجام‌شده اما تاکنون به نام شهرداری سند نخورده است، افزود: این موضوع مهمی است که تاکنون مغفول مانده است.
وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک نیاز شهرداری رشت است، گفت: موانع پیش روی راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک برطرف شود.
بررسی ۸۰۰ پرونده املاک شهرداری رشت
سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ پرونده مربوط به املاک در دست بررسی است، اظهار کرد: باید سیستم یکپارچه‌سازی املاک راه‌اندازی شود و با انجام این کار مشکلات پیرامون املاک شهرداری رشت برطرف می‌شود.
محمدعلی پور شعبانعلی با بیان اینکه نرم‌افزار این سیستم تهیه‌شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سیستم اقداماتی ازجمله مکاتبات اداری پیرامون املاک شهرداری رشت از این طریق انجام می‌شود و با زدن یک کلید می‌توانیم تمامی اطلاعات مربوط به املاک را به دست بیاوریم و شهردار رشت دائماً پیگیر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این سیستم است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز بر روی ماده ۱۹ است، گفت: قصد درآمدزایی از این طریق را داریم و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …