چاپ مطلب چاپ مطلب

رشد قابل توجه جذب دانشجو در سما سیاهکل نسبت به سال قبل


آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل موفق شد در جذب دانشجو و افزودن کمیت تعداد تحصیل کنندگان در این مرکز آموزشی فرهنگی نسبت به سال گذشته به رشد قابل توجهی دست یابد.

اختصاصی همای گیلان: مهندس مهدی هاتف رئیس آموزشکده سما سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت به همکاران خدوم و سختکوش سما سیاهکل، این کار را ناشی از تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر کارکنان سما سیاهکل عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان سیاهکل و وجود دو دانشگاه آزاد و پیام نور با داشتن رشته های موازی، از فروردین ۹۶ تلاش همکارانم شروع شد تا در کنار خدمات آموزشی و فرهنگی و ارائه تسهیلات به دانشجویان این مرکز، از نظر تبلیغات برای سما و جذب دانشجو عقب نمانیم و در کنار کیفیت آموزشی کمیت را از دست ندهیم که با توکل بر خدا و تلاش بی شائبه همکارانم توانستیم نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشیم.
هاتف در ادامه سخنانش این نکته را هم خاطرنشان کرد که در این مرکز علاوه بر رشد قابل توجه در بخش جذب دانشجو، از کیفی سازی دانشکده نیز عقب نماندیم و در حوزه فرهنگی و پژوهشی توانستیم رتبه های برتر کشوری را از آن خود کنیم و مورد تقدیر سازمان سما قرار گیریم.
رئیس آموزشکده سما سیاهکل در ادامه سخنانش ضمن تشکر از حمایت های دکتر فلاح راد رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل اظهار امیدواری نمود با توجه به اینکه تعداد همکارانم در سما سیاهکل اندک بوده و موفقیت های این مجموعه بسیار بالا، از سازمان انتظار داریم که حمایت هایش را از این مجموعه بیشتر نموده تا کارکنان با اشتیاق بیشتر و امید به آینده ای بهتر کارها را پیش برده و بتوانیم مجموعه ای در حد انتظار سازمان سما داشته باشیم و در خدمت جامعه علمی و آموزشی حرکت کنیم.
لازم به ذکر است که کارکنان این مرکز برای جذب دانشجوی ترم بعد نیز برنامه ریزی نموده و با تمام تلاش خود در صددند در ترم دوم سال جاری نیز بتوانند بر ورودی های سما سیاهکل بیفزایند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور دکتر محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت

پیگیری و رفع مشکل آبگرفتگی محله خواهر امام (س) و خیابان مطهری رشت با حضور …