چاپ مطلب چاپ مطلب

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل شد/استاندار: عده ایی به دنبال فضاسازی هستند

اختصاصی همای گیلان: جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل که با حضور نجفی استاندار،  ندیمی نماینده مردم لاهیجان  و سیاهکل  ، مدیران استانی و مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرانداری سیاهکل برگزار شد، اسلامی  به عنوان فرماندار جدید شهرستان سیاهکل معرفی شد.

استاندار گیلان در این مراسم گفت: خوشبختانه امروز فضای  همدلی در استان کاملا مشهود  است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: پیشرفت های خوبی در سطح استان  اتفاق  افتاده و به رغم این پیشرفت ها تکلیف من به مدیران استان این بود که در بخش دولت الکترونیک تا سال آینده باید در ردیف ۴ استان برتر کشور باشیم.

DSCN6484

نجفی افزود: روزی که آقای حیدری را به عنوان فرماندار سیاهکل انتخاب کردیم نگران بودیم که در اولین تجریه فرمانداری خود نتواند موفق  باشد، اما امروز خوشبختانه ،نگرانی هایی که از رفتن ایشان ددر شهرستان وجو دارد نشان ددهنده موفقیت ایشان  در این حوزه می باشدد.

وی  درادامه  به معرفی  اسلامی فرماندار جدید سیاهکل پرداخت و وی  را دارای مدارک تحصیلی معتبر دانست که در پست هایی همچون شهردار رودسر، دبیر شورای  ترافیک استان وهمچنین  مدیر حمل و نقل استان فعالیت داشته است.

محمد علی نجفی با بیان اینکه من به عنوان استاندار، علاقه مند به آرامش مردم هستم بیان داشت: امروز فرمانداری  برای سیاهکل انتخاب کردم که تا قبل از این ۲ شهرستان بزرگ  استان در صدد جذب آقای اسلامی بودند.

عده ایی به دنبال فضاسازی هستند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اسلامی جزو فرماندداران موفق این دولت و استان خواهد شد اضافه کرد: معمولا از فردی تا این حد تعریف نمیکنم اما متاسفانه احساس میکنم عده ایی در صدد  ایجاد فضایی غیر  منصفانه هستند که ترجیح ددادم در این خصوص  بیشتر  صحبت کنم.

ابوذذر ندیمی نمایندده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در ادامه با اشاره به اینکه برخی از افراد  از  تاخیر دولت در ارائه بودجه وبرنامه ششم انتقاد می کنند گفت: این تاخیر به علت انتظار  برای اجرای برجام و تغیراتی در اعداد و ارقام آن پس از اجرایی شدن بوده ، اما متاسفانه با این اظهار نظرها شاهدد هستیم که عده ایی درک مناسبی  از نام گذاری سال همدلی و همزبانی توسط رهبر انقلاب  ندارند.

DSCN6453

در ادامه حجت السلام شکسته دل امام جمعه شهرستان سیاهکل،  اسلامی فرماندار جدید و چند تن از مدیران شهرستان  نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان با لوح تقدیر از زحمات حیدری  فرمانددار  سابق  تشکرو   طی  حکمی اسلامی به عنوان فرماندار سیاهکل معارفه شد.

 DSCN6426 DSCN6436 DSCN6457 DSCN6460 DSCN6474 DSCN6507 DSCN6509 DSCN6512 DSCN6515

خبرنگار: علیرضا هاتف

About سردبیر

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …