چاپ مطلب چاپ مطلب

رضا کحالی خبر داد ؛ کارگران کمترین توقع شان این است که دستمزدها به موقع پرداخت شود / ۱۱ اردیبهشت ویژه برنامه ای برای تقدیر از کارگران شهرداری داریم

همای گیلان: به مناسبت ۱۱ اردیبهشت و روز جهانی کارگر، شهرداری لنگرود طی برنامه ایی از کارگران اداره خود تجلیل به عمل خواهد آورد.

 رضا کحالی طی گفت و گویی  ضمن تبریک روز کار و کارگر به همه کارگران به ویژه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری از تدارک برنامه ایی برای تجلیل از این قشر و خانواده های آنان خبر داد.
شهردار لنگرود با اشاره به اهمیت جایگاه کارگر در همه زمینه ها خصوصا زمینه های اجرای افزود: پیشرفت هایی که در عرصه های مختلف شاهد هستیم توسط این عزیزان تحقق پیدا میکند اما متاسفانه کمترین توجه به این قشر می شود و کار و تلاششان آن طور که باید به چشم نمیاد و از آن غفلت میشود.
7a111bc4-f8b3-483d-b3a8-5dc276a8ef78
وی به لزوم توجه ویژه به پرداخت مطالبات کارگران اشاره کرد و گفت: کارگران کمترین توقع شان این است که دستمزد های شان به موقع پرداخت شود البته مشکلات مالی در همه نهادها و ادارات وجود دارد و شهرداری نیز از این امر مستثنی نیست اما تلاش ما و سایر همکاران این خواهد بود که این امر به طور کامل محقق شود.
وی سپس به برنامه تدارک دیده شده برای کارگران شهرداری لنگرود در روز ۱۱ اردیبهشت هم اشاره کرد و ادامه داد: از آن جایی که شهرداری لنگرود در سطح شهرستان تعداد زیادی از کارگران را در اختیار دارد بر خود لازم دانستیم که به پاس خدمات ارزنده این کارگران از این عزیزان و خانواده های محترم شان تقدیری به عمل آوریم.
لازم به ذکر است برنامه جنگ شادی، اهدای لوح و هدایای ارزنده به همراه پذیرایی از برنامه های شهرداری لنگرود برای این روز است.

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …